Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
Nowe Enduro Szymona - Suzuki RM
Autor Wiadomość
Odrestaurator Offline
Majster
Moderatorzy


Liczba postów: 3,256
Imię: Szymon
Skąd: Knurów
Pojazd: Inny
Post: #15
RE: Nowe Enduro Szymona - Suzki RM
Witam

Silnik już odpalony, niestety pojawiły się przedmuchy pod głowicą więc uszczelka do wymiany... Ale przejdźmy do sedna sprawy. Muszę zrobić blokadę bębna w tylnym kole. Wcześniej po drugiej stronie wahacza była wspawana taka tulejka a na nią nałożony płaskownik przykręcony do bębna. To samo chcę zrobić po drugiej stronie wahacza, z tym że, nie mam jak przyspawać tej tulejki do wahacza bo jest on aluminiowy a nie mam dostępu do odpowiedniej spawarki. Pomyślałem więc że można przewiercić wahacz wiertłem, fi7 i nagwintowałbym sobie to na m8, wkręcił tam sobie śrubę, dał wie podkładki, tulejkę na nią i na koniec nakrętkę z klejem, było bo idealnie. Nie wiem tylko jak z wytrzymałością wahacza - czy ten otwór może jakoś drastycznie wpłynąć na jego wytrzymałość? zginanie, pękanie? Na zdjęciu poniżej zaznaczyłem miejsce w którym chciałbym wykonać otwór, pod środku w pionie i poziomie wahacza:



Co o tym sądzicie? może jakiś inny pomysł? oryginalnie był to bardzo długi płaskownik który był zamontowany do wałka od hamulca nożnego, ale wydaje mi się że rzemieślniczo ciężko było by mi to zrobić i uważam to trochę za niepraktyczne, musiałbym ograniczać przesuwanie się tego płaskownika itd.

Mój Simson

YT: POLMOZBYT
16-04-2018 00:47:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Wiadomości w tym wątku
RE: Nowe Enduro Szymona - Suzki RM - Odrestaurator - 16-04-2018 00:47:53




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
Dzisiaj 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2850
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: 2stroke4life
Dzisiaj 14:16:29
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 751
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
Wczoraj 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 202
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
Wczoraj 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23088
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 273
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5399
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 76
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 173
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 157
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 259
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 225
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 838725
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 28989
Komar 3 1978 – słaba iskr...
Ostatni post: 2stroke4life
11-06-2025 15:48:30
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 346
Romet kadet 023
Ostatni post: Merfix
10-06-2025 18:09:28
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 934

Reklama