Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
|
Autor |
Wiadomość |
Maciek_Krk
Uczeń

Liczba postów: 138
Imię: Maciek
Skąd: Kraków
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ?
Hehe no macie racje aczkolwiek z tym bogactwem to akurat niezbyt trafione  wtedy bym remontowal Harleya albo innego Indiana
W kazdym razie by nie wydac na taki komplet kolejnej 100wki to w teori jak zaloze potrojna uszczelkę pod cylinder ( za darmo sam wytnę ) a górny pierścień dam z pierwotnego tłoka to dzwonić juz nic nie powinno... ?
Bo zrzuciłem cylinder kolejny raz i przyjżałem sie dokladnie gładzi cylindra i organoleptycznie przy pomocy paznokcia oraz dobrego sporzenia pod odpowiednim kątem nie ma tam zadnej najmniejszej krawędzi o ktorą mogł by pierścień uderzać, powierzchnia jest jednolita po szlifie i nadal widać ślady szlifu. Tak ze zaczynam zastanawiać sie czy to napewno jest przyczyną...
Jakie inne moga byc przyczyny dzwonienia ktore w sredniej parti obrotow juz nie slychać ?
Mogł bym nagrac filmik ale nie wiem czy bedzie on w stanie nagrac realnie ten dźwięk...
Drukowanie 3D na Zortrax M200 to nieograniczone możliwości ! Każdy detal i każdy element można odtworzyć -> Wymodelować i wydrukować ! Więcej info na PW !
|
|
05-09-2016 23:35:48 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Tłok spuchł i zatrzymał silnik - co dalej ? - Maciek_Krk - 05-09-2016 23:35:48
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|