Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Zapłon z silnika 027 do 023
|
Autor |
Wiadomość |
jurek_j
Technik

Liczba postów: 830
Imię: J
Skąd: FGW
Pojazd: Romet Kadet
|
RE: Zapłon z silnika 027 do 023
(06-08-2016 23:48:08)AliveC4T napisał(a): (06-08-2016 23:16:38)jurek_j napisał(a): [...]Czyli jak wsadzę te na 230V, to będzie prima sort?[...]
No popisałeś się teraz 
(06-08-2016 23:16:38)jurek_j napisał(a): Gdyby to było takie proste, to wszyscy mieliby żarówki na jak największe napięcie... Zapas prądu jak trza, a i żarówki świecą pełną mocą.
To jest takie proste. Miałem na myśli sytuację w której znajdujemy złoty środek stosując żarówkę na możliwie najwyższe napięcie przy którym jeszcze normalnie świeci, ale widzę wyobraźnia ponosi więc może załóż sobie lampe błyskową z aparatu, wzbudzaną impulsem o napięciu kilku tysięcy volt. Nie wiem ile osób tutaj wyszło ze swoim doświadczeniem poza sfere teoretyczną, ale przy własnych pomiarach i w 223 jak również w 023 na obrotach potrafiło mi dobić 10V, dlatego jestem zwolennikiem żarówek 12V z oczywistych powodów.
A jakiego miernika użyłeś do dokonania pomiaru? Analog, czy cyfrowy?
Jeszcze jedno. Dawno temu miałem cyrki z instalacją elektryczną w 223, zjarało mi jedną cewkę. Potem kombinowałem jak koń pod górkę, w końcu udało mi się dorwać dwie sprawne cewki świetlne, zamontowałem, żarówki zgodne ze specyfikacją fabryczną i co? I nic, raz padł mi przód, ale to wynik drgań na wertepach, uszkodzenie mechaniczne, a nie wynikające z elektrycznych rewolucji.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-08-2016 00:09:18 przez jurek_j.)
|
|
07-08-2016 00:06:45 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Zapłon z silnika 027 do 023 - jurek_j - 07-08-2016 00:06:45
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|