Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
Autor Wiadomość
charper Offline
detyfusan
*


Liczba postów: 2,028
Imię: Wojtek
Skąd: ze wsi
Pojazd: Romet Chart
Post: #12
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami
(05-03-2015 21:39:29)Quake96 napisał(a):  
(05-03-2015 16:52:51)charper napisał(a):  kto składa na sylikon prosi się o ponowne rozpoławianie. ale jak ktoś załuje na dobry materiał to tak ma.

Nie żałuje na dobry materiał, bo sam byłem i widziałem jak to wygląda. Ten "silikon" to nie byle badziewie tylko specjalistyczny silikon stosowany do uszczelniania np. misek olejowych w samochodach. Z króćca silikonu się pozbyłem, zamieniłem to na normalną uszczelkę.

Ogólnie sprawa ma się tak. Próbowałem go odpalić, ale nie chciał nawet zagadać. Ustawiłem zapłon i zagadał. Niestety jak w temacie wspomniano, od razu wkręca się na jakieś popieprzone obroty. Gaźnik to na 200% nie jest, filtr powietrza też odpada, bo bez niego jest to samo. Króciec i gaźnik szczelne, simmering pod zapłonem też dobry. Brak mi pomysłów którędy jeszcze może łapać lewe powietrze, bo to jak nic jest wina lewego.
no normalnie centralnie łyka przez zle uszczelnioną komorę korbową albo uszczelniacz. i nadal uważam że sylikon to szajs.
05-03-2015 22:20:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo charper za ten post.
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Ogar 200 Problem z wysokimi obrotami - charper - 05-03-2015 22:20:56




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 03:31:18
» Odpowiedzi: 260
» Wyświetleń: 29426
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 00:29:15
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 193
Co to za rower ZZR
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 23:29:29
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Komar 2352 1984r
Ostatni post: radzio162
Wczoraj 23:14:32
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 292
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: tramwajarz
Wczoraj 22:39:57
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 5975
Rejestracja Komara 2350
Ostatni post: Szczepan
Wczoraj 22:23:25
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 78
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
11-11-2025 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 122
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
11-11-2025 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 210
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 9926
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
11-11-2025 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10223
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
11-11-2025 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5380
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8374
Fatalny stan techniczny R...
Ostatni post: Bob_Harley
08-11-2025 02:06:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 353
ZIF widelec
Ostatni post: romek
07-11-2025 22:53:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 202
cześć
Ostatni post: siendziaty
07-11-2025 20:52:34
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 157

Reklama