Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
[Ogar 205] Remont 023 - kilka pytań
|
Autor |
Wiadomość |
plusminus
Technik

Liczba postów: 1,003
Imię: Iwo
Skąd: Lubelskie
Pojazd: Inny
|
RE: Remont 023 - kilka pytań
(21-01-2014 00:59:22)bartoszek5k napisał(a): Siema!
Zaczęły mi się ferie więc najwyższy czas aby w końcu wziąć się za remont silnika i kilku rzeczy nadwozia. Robiąc go natknąłem się na kilka zagadnień:
1) Czy w komorze(chyba dobrze to nazwałem) korbowej jest parę nadlewów i nie wiem czy mają być bo są potrzebne czy lepiej je spiłować. Dodatkowo w karterze przy kanale na krawędzi jest po całości taka ostra warga/zadzior
2) W skrzyni wałki są umieszczone w tulejkach. Te tulejki są wymienne?
3) Mam podejrzenie że mój wał jest krzywy. Słyszałem że da się to jakoś sprawdzić tokarką więc pytanie "JAK?"
4) Od czego jest ten kanał na drugim zdjęciu
Proszę nie zamykać później tematu ,gdyż jeżeli będę miał jeszcze jakieś pytania zapytam tutaj 
Panowie..
1.Możesz je spiłować ale nie dawaj tego na lustro. Zostaw matowe.
2.to są łożyska ślizgowe (panewki) wybija się je a nowe się wciska a następnie rozwierca rozwiertakiem nastawnym! muszą być odpowiednie luzy zachowane!
3. Wał można na tokarce ustawić, ale lepiej na dwóch kłach na narzędziu kłowym. ustawiasz czujnik zegarowy na czopach, kręcisz wałem, sprawdzasz odchyłkę i kontrolujesz z danymi z serwisówki. Nigdy nie kręcimy silnikiem w tym przypadku!
4. Ten kanał jest do smarowania łożysk. Przed złozeniem silnika i wciśnięciem łożysk przedmuchaj go sprężonym powietrzem aby był drożny.
"Co to jest takie niebieskie pod siedzeniem????
To coś to jest turbina Mixolu, nie grzeb tam bo Ci łapy urwie."
Moje BP
|
|
25-01-2014 00:08:07 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Remont 023 - kilka pytań - plusminus - 25-01-2014 00:08:07
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|