Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
|
Autor |
Wiadomość |
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,756
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
CO do linki to zwyczajnie jest źle założona. Rozkręć rolgaz (manetkę) i złóż od nowa ale porządnie. I jak będzie miał luzy na rolgazie (że np. przez początek kręcenia wgl linka nie będzie się kręcić) to musisz odkręcić trochę linkę przy dekielku w gaźniku lub na dystansie. Ale gdy już całkiem zlikwidujesz luzy, to sprawdź dla pewności, czy przepustnica nie "wisi" a na pewno opada. Najłatwiej po prostu dać rolgaz na max i puścić gwałtownie. Jak usłyszysz taki metaliczny "brzdęk" w gaźniku to znaczy, że wszystko gra
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
24-05-2013 00:52:26 |
|
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem - Quake96 - 24-05-2013 00:52:26
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|