Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
[Poradnik] Krótsza 2-ka w ogarze 200/Jawce.
Autor Wiadomość
Boszu Offline
Bo na gumie, latać umie!
*


Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: [Poradnik] Krótsza 2-ka w ogarze 200/Jawce.
Tak, tak, tak... Oczywiście! Wina mojego szlifa! Wpadnij do mnie, zobaczymy czy na chodź 2-gim biegu wyjedziesz na sam szczyt... Jestem pewien że w połowie drogi 1 bieg wbijesz i będziesz błagał żeby wgl. wyjechał!
I kto mieszka na równym terenie gdzie wzniesienia to max 5'. Nie zrozumieją...

U mnie góry mają pewnie od 10-50'. Są też takie, które mają pewnie więcej. W skrócie mówiąc... Na 1-wszym biegu nie da się wyjechać, i nie z powodu braku mocy! Tylko z powodu że komar dęba staje gdy normalnie siedzimy... Dopiero trzeba się lekko na baku/kierownicy kłaść żeby wgl. wyjechać! Mogę wam kiedyś zrobić kilka zdjęć takich gór. Ustawić aparat poziomicą, i zrobić zdjęcie góry od boku. Ogólnie na 3-cim biegu ciężko jest przejechać 10 kilometrów, nie omijając wszystkich gór.
Ale oczywiście! Mój szlif jest dla was wytłumaczeniem na wszystko... Powiem tyle, kto tak myśli, jest idiotą! I to jest fakt niezaprzeczalny... Jeżeli ktoś nadal stawia opór, to serdecznie zapraszam! Zmierzmy się...

A wracając do poradnika... Jak dla mnie rzecz przydatna! Do jazdy w terenie "tłuczenia się" nadaje się idealnie! Chyba że mieszka się na równinach... Lub jest się idiotą twierdzącym że to będzie złe, bo to przez mój szlif...
Co do piłowania na 2-gim biegu żeby wbić 3?? Hym... Nie miałem z tym problemu! Mój zły szlif potrafi z 1-go biegu przy połowie obrotów wbić 3-ci bieg po w miarę równym terenie, i się normalnie rozpędzać... Tak że skoro mój mega słaby i zły szlif to potrafi, to czemu niby profesionalny szlif miał by tego nie potrafić??
I jak dla mnie... 2-gi bieg jest kiepsko dobrany w ogarze 200... Jest nie co za długi... Chodź jak odwrócimy tryby, to znów jest za krótki... I moim zdaniem, idealnie było by, gdyby był po środku... Wtedy ogar 200 osiągną by pełną moc i przyspieszenie...
Ale to jest tylko moje zdanie, które jest na pewno błędne bo mój szlif...

I co do rozpędzania przy krótszej 2-ce... Jeżeli na 1 biegu nie cisnąć do oporu, tylko po stracie pełnej mocy wbić 2-gi bieg to na tym naszym 2-gim biegu łapiemy od razu maksymalna moc, i gdy ją tracimy, wbijamy 3-ci bieg i tam otrzymujemy prawie pełną moc... Można oczywiście przeciągnąć trochę na 2-gim biegu, co na dłuższą metę powoduje większe zużycie silnika, to otrzymujemy na 3-cim biegu również pełną moc... Chodź teraz mam nominalnie, czyli dłuższą dwójkę, i jak chcę naprawdę się z kimś ścigać, to i tak cisnę że tak powiem "po za skalę"...

Chodź nie, nieee... Na pewno nie mogę, bo mój szlif... I mój ogar oczywiście przez mój szlif nie może się wkręcać na duże obroty...
(04-05-2013 21:27:22)afik98 napisał(a):  A jak ktoś mieszka na terenie górzysto/równym (tak jakby).
Żeby wyjechać na asfalt muszę pokonać góre która jest na wysokości 103m n.p.m.
To mi sie takie coś wogle nie przyda ;P .

To parkuj ogara za górą. Tongue I chodź na nogach przez nią. XD
I sory że tak się trochę na was rzucam, ale z tym moim szlifem mnie już dobijacie... Nie mówię że jest lepszy od profesjonalnego, ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, że wcale nie jest dużo gorszy... A nawet twierdzę że różnica jest praktycznie minimalna...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2013 04:30:36 przez Boszu.)
08-05-2013 04:20:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Reklama
Wątek zamknięty 


Wiadomości w tym wątku
RE: [Poradnik] Krótsza 2-ka w ogarze 200/Jawce. - Boszu - 08-05-2013 04:20:51




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
ZZR Karat? Prośba o ident...
Ostatni post: msikorsk
Dzisiaj 08:42:00
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 35
Cylinder WSK
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 08:17:33
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 6
Zawieszenie przednie Rome...
Ostatni post: Jakub
Dzisiaj 08:16:23
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 7
Podwójne Światło stopu w ...
Ostatni post: grissley
Dzisiaj 03:14:37
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 353
simson s51 6v brak ładowa...
Ostatni post: Kacperek
Wczoraj 20:38:38
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Cześć!
Ostatni post: msikorsk
Wczoraj 19:54:01
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 22
Romet Romka - 50-T-1 '82r...
Ostatni post: Piotrekdriver1
03-08-2025 22:31:03
» Odpowiedzi: 200
» Wyświetleń: 57295
Kupię auta z PRL
Ostatni post: zaz
03-08-2025 21:45:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 74
Plastikowe koło przekładn...
Ostatni post: Deecuu
03-08-2025 14:59:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 1168
Romet 019 regeneracja wał...
Ostatni post: sbanys
03-08-2025 12:25:38
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 174
Problem z liniowością zęb...
Ostatni post: romek
02-08-2025 23:54:43
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 126
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: grissley
02-08-2025 23:02:55
» Odpowiedzi: 207
» Wyświetleń: 14382
Części do 50-T-1
Ostatni post: romek
02-08-2025 21:52:47
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 323
Witam wszystkich!!!
Ostatni post: Majster Traktor
02-08-2025 20:45:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 298
Pytania o odnośnie składa...
Ostatni post: Maka_91
02-08-2025 20:39:41
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 426

Reklama