Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
[Poradnik] Krótsza 2-ka w ogarze 200/Jawce.
Autor Wiadomość
Boszu Offline
Bo na gumie, latać umie!
*


Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
Post: #16
RE: [Poradnik] Krótsza 2-ka w ogarze 200/Jawce.
Tak, tak, tak... Oczywiście! Wina mojego szlifa! Wpadnij do mnie, zobaczymy czy na chodź 2-gim biegu wyjedziesz na sam szczyt... Jestem pewien że w połowie drogi 1 bieg wbijesz i będziesz błagał żeby wgl. wyjechał!
I kto mieszka na równym terenie gdzie wzniesienia to max 5'. Nie zrozumieją...

U mnie góry mają pewnie od 10-50'. Są też takie, które mają pewnie więcej. W skrócie mówiąc... Na 1-wszym biegu nie da się wyjechać, i nie z powodu braku mocy! Tylko z powodu że komar dęba staje gdy normalnie siedzimy... Dopiero trzeba się lekko na baku/kierownicy kłaść żeby wgl. wyjechać! Mogę wam kiedyś zrobić kilka zdjęć takich gór. Ustawić aparat poziomicą, i zrobić zdjęcie góry od boku. Ogólnie na 3-cim biegu ciężko jest przejechać 10 kilometrów, nie omijając wszystkich gór.
Ale oczywiście! Mój szlif jest dla was wytłumaczeniem na wszystko... Powiem tyle, kto tak myśli, jest idiotą! I to jest fakt niezaprzeczalny... Jeżeli ktoś nadal stawia opór, to serdecznie zapraszam! Zmierzmy się...

A wracając do poradnika... Jak dla mnie rzecz przydatna! Do jazdy w terenie "tłuczenia się" nadaje się idealnie! Chyba że mieszka się na równinach... Lub jest się idiotą twierdzącym że to będzie złe, bo to przez mój szlif...
Co do piłowania na 2-gim biegu żeby wbić 3?? Hym... Nie miałem z tym problemu! Mój zły szlif potrafi z 1-go biegu przy połowie obrotów wbić 3-ci bieg po w miarę równym terenie, i się normalnie rozpędzać... Tak że skoro mój mega słaby i zły szlif to potrafi, to czemu niby profesionalny szlif miał by tego nie potrafić??
I jak dla mnie... 2-gi bieg jest kiepsko dobrany w ogarze 200... Jest nie co za długi... Chodź jak odwrócimy tryby, to znów jest za krótki... I moim zdaniem, idealnie było by, gdyby był po środku... Wtedy ogar 200 osiągną by pełną moc i przyspieszenie...
Ale to jest tylko moje zdanie, które jest na pewno błędne bo mój szlif...

I co do rozpędzania przy krótszej 2-ce... Jeżeli na 1 biegu nie cisnąć do oporu, tylko po stracie pełnej mocy wbić 2-gi bieg to na tym naszym 2-gim biegu łapiemy od razu maksymalna moc, i gdy ją tracimy, wbijamy 3-ci bieg i tam otrzymujemy prawie pełną moc... Można oczywiście przeciągnąć trochę na 2-gim biegu, co na dłuższą metę powoduje większe zużycie silnika, to otrzymujemy na 3-cim biegu również pełną moc... Chodź teraz mam nominalnie, czyli dłuższą dwójkę, i jak chcę naprawdę się z kimś ścigać, to i tak cisnę że tak powiem "po za skalę"...

Chodź nie, nieee... Na pewno nie mogę, bo mój szlif... I mój ogar oczywiście przez mój szlif nie może się wkręcać na duże obroty...
(04-05-2013 21:27:22)afik98 napisał(a):  A jak ktoś mieszka na terenie górzysto/równym (tak jakby).
Żeby wyjechać na asfalt muszę pokonać góre która jest na wysokości 103m n.p.m.
To mi sie takie coś wogle nie przyda ;P .

To parkuj ogara za górą. Tongue I chodź na nogach przez nią. XD
I sory że tak się trochę na was rzucam, ale z tym moim szlifem mnie już dobijacie... Nie mówię że jest lepszy od profesjonalnego, ale z ręką na sercu mogę powiedzieć, że wcale nie jest dużo gorszy... A nawet twierdzę że różnica jest praktycznie minimalna...
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-05-2013 04:30:36 przez Boszu.)
08-05-2013 04:20:51
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Reklama
Wątek zamknięty 


Wiadomości w tym wątku
RE: [Poradnik] Krótsza 2-ka w ogarze 200/Jawce. - Boszu - 08-05-2013 04:20:51




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 02:41:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 24
Remont
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 00:43:34
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 926
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 23:28:14
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 121
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 23:02:32
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 4237
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Wczoraj 15:35:25
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 229
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 947
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3083
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 298
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23140
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 352
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5525
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 115

Reklama