Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Wątek zamknięty 
[Poradnik] Szlif cylindra za pomocą rozwiertaka.
Autor Wiadomość
Boszu Offline
Bo na gumie, latać umie!
*


Liczba postów: 604
Imię: Jacek
Skąd: Kozłówek - Podkarpacie
Pojazd: Inny
Post: #24
RE: [Poradnik] Szlif cylindra za pomocą rozwiertaka.
Właśnie dostałem odpowiedź od znajomego, który pracuje robi to zawodowo, zapytałem go, jak duża różnica jest między szlifem w jego zakładzie, a takim zwykłym w domu robionym rozwiertakiem.
Odpowiedział:
"Witam różnica między rozwiertakiem a pracą maszynową jest panie taka że po maszynowym szlifie nie musisz docierać przez 600 kilometrów i bardzo uważać na temperaturę silnika. Bo szlif rozwiertakiem zostawia dużą chropowatość powierzchni a maszynowo robisz lustro. Czyli jak sam się domyślasz nie musisz tak dokładnie i długo docierać z tą różnicą że szybciej dopasowują się elementu przy szlifie rozwiertakiem ze względu na większą jego chropowatość lecz szybciej zużywają się pierścienie tłokowe. Przy szlifie tokarką szlifierską elementu dłużej się dopasowują lecz precyzyjniej i nie ma potrzeby wymiany pierścieni tłokowych po dość krótkim okresie eksploatowania.
Pozdrawiam i zapraszam na warsztat"

Tak że dla mnie już jest wszystko jasne! Jeżeli dalej macie wątpliwości to proponuję się wybrać do takiego zakładu i po pytać.
25-04-2013 16:53:37
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Wątek zamknięty 


Wiadomości w tym wątku
RE: [Poradnik] Szlif cylindra za pomocą rozwiertaka. - Boszu - 25-04-2013 16:53:37




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Dobry wieczór
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 03:12:49
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 11
Co to za model składaka?
Ostatni post: maxior30
Dzisiaj 02:41:08
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 23
Remont
Ostatni post: grz3513k
Dzisiaj 00:43:34
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 925
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 23:28:14
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 119
Ogar 205 1987
Ostatni post: grz3513k
Wczoraj 23:02:32
» Odpowiedzi: 51
» Wyświetleń: 4236
Jak wyglądały te modele w...
Ostatni post: Rometowiec_SJZ
Wczoraj 20:01:02
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 32
Ogar 205 - problemy z bie...
Ostatni post: romek
Wczoraj 15:35:25
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 59
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: Dinozaur
Wczoraj 12:28:44
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 229
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 947
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 3082
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 298
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23140
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 352
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5525
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 115

Reklama