Ocena wątku:
- 1 głosów - 5 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Regulacja charta
|
Autor |
Wiadomość |
dave123q
Dejwu

Liczba postów: 287
Imię: Dawid
Skąd: BKL
Pojazd: Inny
|
RE: Regulacja charta
Ładowanie podłącz wg. schematu, tyle, że zamień oryginalny mostek na jakiś dzisiejszej produkcji.Nie podniesie Ci to za dużo ładowania, ale będzie lepiej. Jak masz oryginalny gaźnik, to regulujesz w nim tylko obroty jedną śrubką, no i możesz też iglicę podnieść bądź opuścić (ja polecam dać iglicę na drugi od góry ząbek, bo jak mamy na najniższym, to po dodaniu więcej gazu, chart się po prostu dusi) A zapłon, to tak jak powiedział Konrad.Co do biegów, regulujesz kosę śrubą którą ujrzysz pod sprzęgłem po zdjęciu prawego dekla.Wtedy wrzucasz dwójkę i regulujesz tak, żeby kosa opadając swobodnie, zahaczyła ząbkami o te kółeczko, nie pamiętam nazwy.
"Booo jazda na Etezecie jest najlepszą jazdą na świecie, a jazda na komarzeeeee powoduje inflację marzeń, łooooo"
|
|
29-01-2013 15:53:42 |
|
1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post:1 osoba postawiła piwo dave123q za ten post.
dbanej (02-03-2013)
|
Wiadomości w tym wątku |
RE: Regulacja charta - dave123q - 29-01-2013 15:53:42
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|