Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Autor Wiadomość
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 670
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #61
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
multimetr ustawiasz na tester diód. Zobaczcie sobie w googlu jak wygląda oznaczenie elektroniczne diody. Na multimetrze powinno być takie samo. Po złączeniu grotów multimetr powinien piszczeć (co oznacza przejście prądu).

Przy badaniu młoteczka multimetrem przykładamy jeden grot do dolnej części młoteczka, drugi grot do górnej części. Przy złączonych platynkach multimetr powinien piszczeć - przy rozwartych nope. Żadna filozofia. Smile
27-09-2021 23:30:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,530
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #62
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Pod warunkiem odlaczenia od przerywacza cewki, oraz kondensatora.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
28-09-2021 03:54:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #63
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
(28-09-2021 03:54:40)Debesta napisał(a):  Pod warunkiem odlaczenia od przerywacza cewki, oraz kondensatora.

Musiałeś wprowadzić zamęt??? Big GrinTongue:F

Spoko - odłączę ok

Wystarczy odkręcić tę jedną śrubkę zaznaczoną na zdjęciu?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2021 22:13:15 przez Nestor.)
28-09-2021 22:05:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,530
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #64
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Tak, inaczej cały czas będzie piszczeć, nawet na otwartym.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
29-09-2021 00:35:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post.
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 670
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #65
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Racja. Zapomniałem o tym. Punkt dla Debesty Tongue

Jak już bawisz się multimetrem to możesz sprawdzić sprawność cewki zapłonowej. Multimetr ustawiamy na 20K (przy znaczku Ohm). Jeden grot w fajkę, drugi do kabelka z cewki (ten który przykręcony jest śrubką, która oznaczyłes na zdjęciu). Multimetr powinien pokazać coś koło 2,5.
29-09-2021 13:48:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #66
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Sprawdziłem cewkę i pokazuje 2,49 czyli jest dobra. Natomiast przerywacz pomimo, że kopię nie rozwiera się w ogóle. Cały czas jest "styknięty".
01-10-2021 10:24:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,665
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #67
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Przerwę da się ustawić?

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2021 10:49:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 670
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #68
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Ale sprawdzasz to przy założonym Magneto prawda? Tongue
01-10-2021 13:21:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,665
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #69
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Ciiii. To miało być kolejne pytanie :F

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2021 14:16:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #70
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Cierpię na notoryczny brak czasu. Dzisiaj trochę podczyściłem głowicę i tłok z nagaru. Benzyna i szmatka, ale idzie to bardzo opornie. Widziałem gdzieś na YT filmik z jakimś Brudexem firmy Tenzi. Zastanawiam się czy nie potraktować tego tym środkiem, tylko bez demontażu tłoka.

https://www.youtube.com/watch?v=_UtqFKF-hJY
05-10-2021 21:24:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,530
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #71
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Kup sobie renzosil do usuwania uszczelek. Usuwa nagar na debesta jak to sie mówi.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
06-10-2021 01:24:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Tuning Sałek s38 - działa...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 15:44:19
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 893
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 11:51:05
» Odpowiedzi: 291
» Wyświetleń: 35935
Huragan RetroGrade - doku...
Ostatni post: RetroGrade
Wczoraj 21:23:45
» Odpowiedzi: 12
» Wyświetleń: 488
Romet Pony
Ostatni post: grissley
Wczoraj 15:09:21
» Odpowiedzi: 33
» Wyświetleń: 18556
Wsk 125 dzwoniący silnik
Ostatni post: romek
Wczoraj 11:57:17
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 11848
Jackmotorsowe zestawy tun...
Ostatni post: Debesta
Wczoraj 06:36:32
» Odpowiedzi: 42
» Wyświetleń: 2139
Kratka na lampe ogar 205
Ostatni post: romek
Wczoraj 06:13:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 124
Własnej produkcji zapłon
Ostatni post: romek
30-11-2025 20:01:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 246
Tuning Dezamet 023
Ostatni post: romek
30-11-2025 19:59:35
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 462
Zamienię na pokrywę zapło...
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 16:08:42
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 176
Kupię ramę WSK 175.
Ostatni post: Elektronik
30-11-2025 15:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 651
Przednie zawieszenie w Og...
Ostatni post: grissley
30-11-2025 01:44:04
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 1186
Ogar 200 - tuleje ustalaj...
Ostatni post: baczek007
29-11-2025 22:01:52
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 142
CDI Romet Pony M2 Motoryn...
Ostatni post: tramwajarz
29-11-2025 00:48:56
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 335
Paleta kolorów rowerów Ro...
Ostatni post: RetroGrade
28-11-2025 23:58:36
» Odpowiedzi: 111
» Wyświetleń: 251718

Reklama