Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Komar 2351 obroty silnika
|
Autor |
Wiadomość |
_Duduś_
Nowy
Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
|
Komar 2351 obroty silnika
Witam Proszę o pomoc
Problem jest taki że gdy Komarek jest bez tej gumy na gaźniku to na luzie na maksyalne obroty wchodzi pięknie a gdy jestem na 1 czy na 2 dosyć wolno się wkreca na obroty a gdy mam manetkę prawie do końca (na 1 czy na 2) to sie jakby dusi i robi bu...
Gdy Komarek jest z tą gumą na gaźniku to nie da sie dać go na maksymalne obroty (trzymam gaz na maksa i tak dziwnie pierdzi) w tym czasie gdy trzymam manetke do końca próbuje regulować gaźnik tą poziomą śrubą i cały czas jest tak samo czyli poerdzi i gdy jade na nim też cały czas pierdzi i nie ma mocy (gdy wyjeżdżam z garażu to mam taki podjazd i z tą gumą nie ma siły)
Wymieniony: gaźnik, linka gazu, świeca, manetka gazu, korpus manetki gazu
POMOCY!
Notatka od Dawdzio, 18-04-2020 10:52:41
Przeniosłem. Dział Romet Motors dotyczy nowych sprzętów
|
|
|
17-04-2020 17:02:30 |
|
|
_Duduś_
Nowy
Liczba postów: 30
Imię: Jakub
Skąd: Inowrocław
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Komar 2351 obroty silnika
(17-04-2020 20:05:52)Norweski Zomowiec napisał(a): -Kranik lub przewód paliwa zanieczyszczony
-dysza gaźnika zanieczyszczona/uszkodzona
-niewłaściwa regulacja gaźnika
-zatkany odpowietrznik korka paliwa
-nieodpowiednie ustawienie zapłonu (za wczesny lub za późny, przy czym - większy wpływ ma za późny zapłon)
-filtr powietrza zanieczyszczany albo zatkany
-układ wydechowy zanieczyszczony
To problem raczej z tej puli. Stawiam na zły/złe ustawiony gaźnik lub ustawienie zapłonu. Co i jak zrobić obrazowo masz na Youtube
-Kranik dzisiaj czyszczony był
-Przewód paliwa nowy zakładany był w zeszłym tygodniu
-Gaźnik nowy był zakładany
-Układ wydechowy był czyszczony
-nie mam filtru paliwa
-dysza gaźnika nie może być uszkodzona ponieważ gdy próbowałem regulować gaźnik to gasł mi Komar
Mam pytania do Pana:
-gaźnik mam tylko wyregulować tą poziomą dyszą tak?
-nie mam filtru paliwa
-mógł by Pan napisać jak wszystko ustawia się w tym zapłonie
-zatkany odpowietrznik korka paliwa gdzie to jest ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 20:18:06 przez _Duduś_.)
|
|
17-04-2020 20:15:49 |
|
|
Norweski Zomowiec
Mechanik
Liczba postów: 1,786
Imię: Marcin
Skąd: Zamośc
Pojazd: Inny
|
RE: Komar 2351 obroty silnika
Co to znaczy "Gaźnik nowy"? z allegro kupiłeś współczesny?
Teraz na twoim miejscu:
1. dał iglice w gaźniku na samą górę
2. wkręcił do końca tę śruby
3. Uruchomił silnik - będzie wył, ale tak ma być
4. Następnie wykręcać powoli tą śrubę przepustnicy, az do chwili, gdzie wystąpią zakłócenia pracy silnika (będzie się dławił itp.)
5.Jak pojawią się te zakłócenia, należy wtedy wykręcać powoli tą śrubę, aż do wyregulowania pracy silnika
6. Jeżeli nadal będą wysokie obroty, to trza nadal powtórzyć ten "zabieg" - czyli okręcasz jedną powoli i potem drugą śrubę , aż do uzyskania wolnych obrotów
Jak ustawisz gaźnik i NADAL robi Buuu, to znaczy, że to nie wina gaźnika -a czegoś innego
|
|
17-04-2020 20:32:22 |
|
|
Wodnik
El Dezametto Mecánico
Liczba postów: 354
Imię: Szymon
Skąd: Kleczew (PKN)
Pojazd: Romet 2375
|
RE: Komar 2351 obroty silnika
Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.
Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.
Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy.
Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.
Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj.
https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2
Podrywasz Blachary i bujasz się na mieście bo masz Rometa za złotówek całych 200
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-04-2020 22:59:22 przez Wodnik.)
|
|
17-04-2020 22:41:00 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek:
|
|