Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2351 obroty silnika
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Proszę o pomoc

Problem jest taki że gdy Komarek jest bez tej gumy na gaźniku to na luzie na maksyalne obroty wchodzi pięknie a gdy jestem na 1 czy na 2 dosyć wolno się wkreca na obroty a gdy mam manetkę prawie do końca (na 1 czy na 2) to sie jakby dusi i robi bu...

Gdy Komarek jest z tą gumą na gaźniku to nie da sie dać go na maksymalne obroty (trzymam gaz na maksa i tak dziwnie pierdzi) w tym czasie gdy trzymam manetke do końca próbuje regulować gaźnik tą poziomą śrubą i cały czas jest tak samo czyli poerdzi i gdy jade na nim też cały czas pierdzi i nie ma mocy (gdy wyjeżdżam z garażu to mam taki podjazd i z tą gumą nie ma siły)

Wymieniony: gaźnik, linka gazu, świeca, manetka gazu, korpus manetki gazu

POMOCY!
wywal CAŁKOWICIE tą gumę/puszkę szmerów z tego gaźnika i dopiero reguluj oraz sprawdź
(17-04-2020 17:43:47)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]wywal CAŁKOWICIE tą gumę/puszkę szmerów z tego gaźnika i dopiero reguluj oraz sprawdź

Tylko jest problem z tym że na luzie na obroty wchodzi dobrze a gdy jade to rozpędza sie dosyć wolno i gdy manetkę dam prawie do końca to sie dusi i robi takie buu...
-Kranik lub przewód paliwa zanieczyszczony
-dysza gaźnika zanieczyszczona/uszkodzona
-niewłaściwa regulacja gaźnika
-zatkany odpowietrznik korka paliwa
-nieodpowiednie ustawienie zapłonu (za wczesny lub za późny, przy czym - większy wpływ ma za późny zapłon)
-filtr powietrza zanieczyszczony albo zatkany
-układ wydechowy zanieczyszczony



To problem raczej z tej puli. Stawiam na zły/złe ustawiony gaźnik lub ustawienie zapłonu. Co i jak zrobić obrazowo masz na Youtube
(17-04-2020 20:05:52)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]-Kranik lub przewód paliwa zanieczyszczony
-dysza gaźnika zanieczyszczona/uszkodzona
-niewłaściwa regulacja gaźnika
-zatkany odpowietrznik korka paliwa
-nieodpowiednie ustawienie zapłonu (za wczesny lub za późny, przy czym - większy wpływ ma za późny zapłon)
-filtr powietrza zanieczyszczany albo zatkany
-układ wydechowy zanieczyszczony



To problem raczej z tej puli. Stawiam na zły/złe ustawiony gaźnik lub ustawienie zapłonu. Co i jak zrobić obrazowo masz na Youtube

-Kranik dzisiaj czyszczony był
-Przewód paliwa nowy zakładany był w zeszłym tygodniu
-Gaźnik nowy był zakładany
-Układ wydechowy był czyszczony
-nie mam filtru paliwa
-dysza gaźnika nie może być uszkodzona ponieważ gdy próbowałem regulować gaźnik to gasł mi Komar
Mam pytania do Pana:
-gaźnik mam tylko wyregulować tą poziomą dyszą tak?
-nie mam filtru paliwa
-mógł by Pan napisać jak wszystko ustawia się w tym zapłonie
-zatkany odpowietrznik korka paliwa gdzie to jest ?
Co to znaczy "Gaźnik nowy"? z allegro kupiłeś współczesny?



Teraz na twoim miejscu:
1. dał iglice w gaźniku na samą górę
2. wkręcił do końca tę śruby

3. Uruchomił silnik - będzie wył, ale tak ma być
4. Następnie wykręcać powoli tą śrubę przepustnicy, az do chwili, gdzie wystąpią zakłócenia pracy silnika (będzie się dławił itp.)

5.Jak pojawią się te zakłócenia, należy wtedy wykręcać powoli tą śrubę, aż do wyregulowania pracy silnika

6. Jeżeli nadal będą wysokie obroty, to trza nadal powtórzyć ten "zabieg" - czyli okręcasz jedną powoli i potem drugą śrubę , aż do uzyskania wolnych obrotów


Jak ustawisz gaźnik i NADAL robi Buuu, to znaczy, że to nie wina gaźnika -a czegoś innego
(17-04-2020 20:32:22)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]Co to znaczy "Gaźnik nowy"? z allegro kupiłeś współczesny?



Teraz na twoim miejscu:
1. dał iglice w gaźniku na samą górę
2. wkręcił do końca tę śruby

3. Uruchomił silnik - będzie wył, ale tak ma być
4. Następnie wykręcać powoli tą śrubę przepustnicy, az do chwili, gdzie wystąpią zakłócenia pracy silnika (będzie się dławił itp.)

5.Jak pojawią się te zakłócenia, należy wtedy wykręcać powoli tą śrubę, aż do wyregulowania pracy silnika

6. Jeżeli nadal będą wysokie obroty, to trza nadal powtórzyć ten "zabieg" - czyli okręcasz jedną powoli i potem drugą śrubę , aż do uzyskania wolnych obrotów


Jak ustawisz gaźnik i NADAL robi Buuu, to znaczy, że to nie wina gaźnika -a czegoś innego

Gaźnik kupiłem z Gmoto
Mam jeszcze oryginalny ale niewiem czy jest dobry wyczyszczę go przedmucham i założę ale najpierw zrobię wszystko co Pan napisał na tym współczesnym
Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.

Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.

Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy.

Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.

Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj.

https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2
(17-04-2020 22:41:00)Wodnik napisał(a): [ -> ]Przy pełnym otwarciu przepustnicy o ilości paliwa decyduje główna dysza.

Skoro to nowy gaźnik to może ona dawać za dużo paliwa. Zwłaszcza że z gumą filtra chodzi gorzej.

Ta śrubka z pracą na wysokich obrotach nie ma nic wspólnego. Tylko z praca na niskich i płynnym i szybkim przechodzeniem z niskich na wysokie obroty. Tak samo zapinka iglicy.

Jednak żeby dobrze wszedł na wysokie obroty powyższe elementy muszą być dobrze ustawione.

Gaźnik wyreguluj tak jak odpisywałem tutaj.

https://www.chlopcyrometowcy.pl/showthre...214&page=2

Zobaczyłem ten temat i przeczytałem to co ja mam zrobić
Wyreguluj gaźnik.

Podnieś przepustnice ta pionowa skośna śrubką następnie dokręć do oporu ta pozioma.
Uruchom silnik i wykrecaj tą pozioma srubke stopniowo o 1/4 po każdym odkreceniu opuść przepustnice ta pionowa skośna. Tak żeby były wolne obroty. Po każdym wykreceniu sprawdź jak silnik reaguje na otwarcie przepustnicy. Jak gwałtownie dodajesz gazu to nie może być tego chwilowego Buuu.

Zrób tak na każdym rowku iglicy zaczynając od najniższego położenia.
(17-04-2020 23:54:48)Wodnik napisał(a): [ -> ]Wyreguluj gaźnik.

Podnieś przepustnice ta pionowa skośna śrubką następnie dokręć do oporu ta pozioma.
Uruchom silnik i wykrecaj tą pozioma srubke stopniowo o 1/4 po każdym odkreceniu opuść przepustnice ta pionowa skośna. Tak żeby były wolne obroty. Po każdym wykreceniu sprawdź jak silnik reaguje na otwarcie przepustnicy. Jak gwałtownie dodajesz gazu to nie może być tego chwilowego Buuu.

Zrób tak na każdym rowku iglicy zaczynając od najniższego położenia.

Jutro z rana będę w garażu to odpiszę tutaj i na Pana PW
Jeśli będzie coś nie tak to postaram nagrać filmik
Przekierowanie