Witam. Na wstępie napiszę, że totalnie nie jestem w temacie. Mało co już pamiętam i jeszcze mniej umiem zrobić. Skończyłem z motorami kilka lat temu, ostatni mój motor to był GSXf 600. A z motorowerem ostatnim się pożegnałem w styczniu 2017 roku. Został mi jeszcze dantom, ale plastiki od niego leżą u lakiernika już 5 lat albo i więcej, już sam nie wiem... Jednakże powracamy do tematu. Dawno, dawno temu gdzieś tam z innymi klamotami kupiłem taki gaźnik. Nie wiem do czego on był stosowany, ale z tego co widzę jest stary bo chyba 76 rok. Moja pamięc jest bardzo, ale to bardzo ulotna. Jednak wiem, że z tego roku był mój komar sport a charta nie było nawet na rysunku.
Może ktoś mi powie do czego to, a może komuś to potrzebne do czegoś ?
Na etykiecie jest napisane gaźnik motorowerowy, więc może to jakieś wersje tuningowe ?
Prawdopodobnie masz unikatowy gaźnik 16 do rometa D widać że to nie jest samoróbka bo nie da sie tak estetycznego i równego prostokątu wyciąć (odlewany najwidoczniej jest) Gaźnik z czego widze no to jest to przerobiony gm12f albo gm13f na większą średnice gardzieli i warto sprawdzić jakie dysze tam siedzą . Może to jest jakiś prototyp który ktoś wziął z zakładów rometa i sprzedał na rynku a ktoś go zamontował do sporta
Celował bym w jakieś silniki specjalne typu stacjonarne/ przemysłowe który musiał mieć fabrycznie więcej mocy. Coś kiedyś słyszałem o jakichś piłach łańcuchowych, ale to takie pół mit pół prawda.
Czyli można podejrzewać że ta 16 była stworzona z myślą o udoskonalonej wersji t1 z silnikiem 019 lub innym . Do charta napewno nie bo ten gaźnik jest z 76 (chociaż pewnie byłby dobry ale nie lepszy od binga)
Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.