| 
	
	 
		
	 
	
	
		
		  
		Ocena wątku:
		
			
				- 0 głosów - 0 średnio
 
				- 1
 
				- 2
 
				- 3
 
				- 4
 
				- 5
 
			 
		 
 
	
		
			| 
				
				 
					Naprawa iskrownika  Pomocy
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		Rafku 
 
 
		
			Drucidruci tu  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,821 
Imię: Rafał  
Skąd: Bartoszyce  
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Naprawa iskrownika  Pomocy 
			 
			
				Fajnie będzie wyglądał romet, wtedy już złomet ze światłami rowerowymi hahah 
 
Słabe światła mogą spowodowane być złym stanem instalacji, dużym oporem, czyli kable poskręcane palcami, ponawijane nie polutowane z koszulkami... Bądź tak jak piszesz złymi cewkami, ale wtedy już bardziej stawiam na ich odległość do wirnika, która jest za duża  
 
Zresztą co tu gdybać, jak nie pokażesz jak te światła świecą to nic nikt nie napisze, bo może masz normalne fabryczne światła, które od początku są słabe przecież
			 
			
			
 
Pony 50-M2 '82  
Ogar 200 '88  
50T1 '80 
Komar 2351 '79 
Mini ścigacz 50cc 
Bemi Cross 110cc  
Bashan ATV 150cc
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-09-2016 16:33:40 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Rafku 
 
 
		
			Drucidruci tu  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,821 
Imię: Rafał  
Skąd: Bartoszyce  
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Naprawa iskrownika  Pomocy 
			 
			
				Jak były mocne jak gazowałeś i wszystko było ok to z cewkami pewnie wszystko jest w porządku 
Nie wiesz jak masz zrobić instalację, to nie baw się w jakieś luty, zarabianie, bo do tego trzeba mieć specjalne narzędzia tak czy siak i pewnie wyniesie cie to drożej niż kupno takiego cuda:
 http://allegro.pl/instalacja-wiazka-elek...10854.html
A to wystarczy odpowiednio podpiąć i masz wszystko okej, jak będziesz miał problem to wal do mnie, bo u mnie jest taka sama 
 
A za 5zł to możesz najwyżej cynę do lutownicy kupić   
			 
			
			
 
Pony 50-M2 '82  
Ogar 200 '88  
50T1 '80 
Komar 2351 '79 
Mini ścigacz 50cc 
Bemi Cross 110cc  
Bashan ATV 150cc
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 09-09-2016 21:41:21 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post:1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post. 
		wolf16ss (09-10-2016)
	 | 
 
 
	
		
		wolf16ss 
 
 
		
			Nowy 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 50 
Imię: jakub 
Skąd: Piekary śląskie  
Pojazd: Romet Ogar 200 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Naprawa iskrownika  Pomocy 
			 
			
				No dobra, ale i tak muszę odlutować te stare przewody i zalutować te druty od cewki i co możesz mi powiedzieć o tej instalacji gotowej długość jest dobra mówisz, że tam tylko na wsuwanie jest, ale też pewnie trzeba mieć takie wieścią do cewek nie? Ja tego nie mam dlatego było lutowane NWM jak poparzeni właściciel na tym jeździł teraz wiem, że przepłaciłem i o mocno wczoraj widziałem takiego pana dał za swojego 480 z ajerami eleganckim stanie, a ja już na swój dałem ponad 1000 zł, bo mechanik robił itd. i dalej lipa teraz to całe rozebrałem i sam próbuje, bo to, co on zrobił to jest.Całe rozebrałem i sam próbuje, bo to, co on zrobił to jest kpina mam wyłącznik jak do lamy biurowej za to, co dałem 100 miałbym stacyjkę oryginalną z sklepu i te przewody, które jak mówisz wystarczy podłączyć na serio dużo kasy w błoto wywaliłem i kończą mi się fundusze dla tego pytam.
			 
			
			
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 10-09-2016 14:55:35 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		Rafku 
 
 
		
			Drucidruci tu  
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,821 
Imię: Rafał  
Skąd: Bartoszyce  
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Naprawa iskrownika  Pomocy 
			 
			
			
			
 
Pony 50-M2 '82  
Ogar 200 '88  
50T1 '80 
Komar 2351 '79 
Mini ścigacz 50cc 
Bemi Cross 110cc  
Bashan ATV 150cc
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 15-09-2016 22:55:17 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post:1 osoba postawiła piwo Rafku za ten post. 
		wolf16ss (09-16-2016)
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |