| 
		
	 
		
			| 
					Pronar 125/2  (MMV3 3.1135)
				 |  
			| Autor | Wiadomość |  
		
		
		
	
		| kokosek   Минск 125
 
  
 
   Liczba postów: 1,639
 Imię: Eryk
 Skąd: Łódzkie
 Pojazd: Inny
 
 |  |  
	| 10-02-2015 18:25:31 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| hydrant   Suzkuki GZ 125
 
  
 
   Liczba postów: 93
 Imię: Mario
 Skąd: Warmia
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: MINSK- Pronar 125/2  (MMV3 3.1135) 
 
				Witam ponownie. 
  Wczoraj pierwsze odpalenie - zapalił po trzecim kopnięciu. Silnik zagadał ładnie i równo. Sprzęgło bez dodatkowych regulacji aż rwie. Ale niestety po lekim nagrzaniu silnik zaczął wchodzić na bardzo wysokie obroty, w/g mnie gdzieś lapie lewego powietrza. Gaźnik-cylinder, głowica-cylinder, cylinder - kartery lub któryś simmering. 
   Piszę o tym gdyż może ktoś z kolegów poszukiwał już przyczyny takiego zachowania silnika. 
   Jeszcze coś dziwnego w/g katalogu części motocykle te nie mają uszczelek pod głowicą.     |  |  
	| 15-02-2015 11:54:37 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| jacomoto   Praktykant
 
  
 
   Liczba postów: 416
 Imię: Jacek
 Skąd: Kobyłka
 Pojazd: Romet Komar
 
 |  |  
	| 15-02-2015 15:26:00 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| kokosek   Минск 125
 
  
 
   Liczba postów: 1,639
 Imię: Eryk
 Skąd: Łódzkie
 Pojazd: Inny
 
 |  |  
	| 15-02-2015 19:23:25 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
	
		| hydrant   Suzkuki GZ 125
 
  
 
   Liczba postów: 93
 Imię: Mario
 Skąd: Warmia
 Pojazd: Inny
 
 | 
			| RE: Pronar 125/2  (MMV3 3.1135) 
 
				Ciąg dalszy... 
Dziś ,w sumie, pierwszy porządny oblot. Po asfalcie jechałem nim prawie licznikowe 90 km/h. Motocykl  dobrze się zbiera, wydaje mi się że podobnie jak WSK 175. Trochę dziwnie zachowuję się skrzynia, przy częstym redukowaniu dwa razy "zginęły biegi"  
Po zatrzymaniu się, wysprzęgleniu i przygazówce wszystko wracało do normy. Temu jeszcze muszę się przyjżeć. No i szybsza jazda pokazała że przednie koło ma "jajko". Tak że dalej jest zajęcie. 
    A tak wygląda dziś motorek, brakuje tu boczków które założę na koniec.
   
 
Jeszcze nawiązując do wcześniejszych postòw, przyczyną samoistnego wkręcania się na max-obroty był przedmuch pod głowicą.
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-03-2015 18:28:51 przez hydrant.)
 |  |  
	| 08-03-2015 17:45:01 |  |  
	
	| ![[+]](images/Corporate/collapse_collapsed.gif)  
 |  
		
	 
		
  
 
 
 
 
 
		
		
	 
 Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
 
 | 
 
 
 
 
 |