No tak, Pompek namówił mnie abym zrobił oddzielny temat dla czerwonego Mińska.
Mińsk Czerwony typ 400 znalazł się u mnie dzięki Wojtkowi. Dał mi namiary na gościa. Kupiłem go w zasadzie za grosze z dokumentami(jestem 3 właścicielem) . Wtedy wyglądał on tak
+ torba części jakieś akumulatory, cylinder, gaźnik, stary tłok.
Sam Mińsk był rozebrany. Dowiedziałem się ze cylinder po prostu przelatal swoje i tak było. Próg był przeogromny, z nominalu trzeba było robić drugi szlif. Ze sprowadzeniem tłoka od 'made in by' nie będę wspominał bo to porażka nie firma. Tak wiec postanowiłem wsadzić Almot.
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/bb0b242f5c0e30e1315f9f26e15fdf08.jpg)
Tak już wyglądał gotowy zestaw
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/35e41377571b524c99341241455c4e72.jpg)
Potem uszczelki
Tak więc go złożyłem.
Pierwszy film z pierwszej jazdy
Http://youtu.be/DRFS_As0by0
Później były problemy z odpaleniem na drugi dzień. Wymiana cewki butelkowej uszczelek pod cylinderem.
Gdy już wymieniłem uszczelki i chciałem odpalac pojawił się problem, wcześniej na niego uwagę nie zwracalem. Miniejszy chodziło o wałek zmiany biegów, trochę próbowałem go chwilowo naprawić ale uznałem ze to nie ma sensu, i postanowiłem go wymienić
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
tak tylko skąd bym ten wałek miał, a miałem go z torby części od drugiego mińska. Tez miał uszczerbek w postaci ulamanego palca do sprężyny. Prawdę mówiąc? Nic nie przeszkadzał a frez był ideał nowszego typu. Zabrałem się do składnia.
Jako w Mińsku jest otwarta skrzynia biegów (brawo dla konstruktorów!!) jest to świetna sprawa. Wymieniłem wałek bez problemowo, rozyspala mi się skrzynia w zasadzie z mojej winy. Składalem ja 3-4 razy za 4-5 się udało (nie było 3/4b) i szczerze jak się raz złoży to ośmiolatek to złoży (jakby mu się pokazało jak
![Big Grin Big Grin](images/smilies/biggrin.gif)
). Po złożeniu skrzyni Mińsk dalej nie gada. Na to Tata, sprawdź iskre, sprawdzamy iskre brak..
Winna okazała się fajka możliwe ze juz wcześniej by chodził. Ale wałek i tak potrzebował zmiany.
Na obecną chwilę Mińsk powoli dostaje życie. Na razie tylko do stanu dostatecznego, bo z powodu ukończenia prawa jazdy chciałbym pośmigac do końca.
Elektryka została sprawdzona, kierunki działają kontrolki działają, nie działa krótkie światło i brak stopu.
Na dzień dzisiejszy Mińsk chodzi tak
http://youtu.be/QGWF6-n779M
Sprawa Wygląda tak ze nie pali z dłuższego postoju. Dopiero jak pójdzie z popychu. Jak juz odpali raz to odpala z kopa. Problem jeszcze jest z paliwem bezpośrednio z wężyka leci normalnie, lecz w gaźniku w wężyku nie widać dopiero gdy podpompujemy. Ale paliwo wgl się nie śpiętrza jakby w wężyku.
To by było na tyle.
Prace takie mniej więcej do dokończenia to. Pospawac przedni błotnik
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/5bc7c75f349e5ab130b8ba12c3a5d2ba.jpg)
Wymienić uszczelke pod cylindrem, uszczelke w gaźniku.
Kupić nowe żarówki do całego motocykla, znaleźć stop i światła krótkie.
Tak wiec odwiedzimy niedługo stacje diagnostyczna.
A to są zdjęcia Mińska. Przepraszam za mała ilość zdjęć ale ostatnio brudna robota była
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/4ad966384dcb488f8c7ff3f61e829293.jpg)
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/6ed5de93de2c198e5bf6a9f40368c7f1.jpg)
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/ac6ac3b1680c9e0d164119c7026db0a5.jpg)
![Powiększ](http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/11/06/04c00947166f66ba8e81bd3ddbfc4276.jpg)
Wysłane z mojego D2303