| 
	
	 
		
	 
	
	
	
		
			| 
				
				 
					Uaz 469 B  1992
				 
			 | 
		 
		
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		 
		
	 
	
		
		
		
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 05-05-2013 15:11:12 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 15-05-2013 01:05:25 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 17-05-2013 09:57:02 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 17-05-2013 10:38:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Uaz 469 B  1992 
			 
			
				Pytanie do oczytanych/obeznanych. Męczę się z tą głowicą(spieczona z jedną szpilką), ale już prawie zeszła. 
Ale nie o tym. Skoro mam już kolektor na wierzchu planuję oldskul-tjunink, a w zasadzie poprawę tego co spaprała fabryka. Zdarcie nadlewów wewnątrz-zrozumiałe. Dopasowanie okien kolektorze do tych w głowicy też(tu to ruscy sobie tolerancję paru milimetrów stosują  )-też jasne.
 
Natomiast spytać się chcę o polerkę wewnątrz kolektora. Że wydechowe można na lustro to jasne, ale jak z dolotowym? Bo słyszałem opinię że tam chropowatości trochę być musi i lustro odpada, a może i lepiej nie ruszać. Prawda to?
			  
			
			
 
KLIKNIJ TUTAJ I POMÓŻ W OPŁACENIU SERWERA ! 
			
		 |  
	 
 | 
 
	| 06-06-2013 14:27:55 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	
		
		nie_mientki 
 
 
		
			Pomocny użytkownik 
			
			
			
  
 
			
Liczba postów: 6,376 
Imię: Michał 
Skąd: Puławy 
Pojazd: Romet 50-T-1 
	
		
	 | 
	
		
 | 
 
	| 06-06-2013 17:21:27 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post:2 użytkowników postawiło piwo nie_mientki za ten post. 
		KeiSangi (07-09-2015), Taśma (06-06-2013)
	 | 
 
 
	
		
		Irek 
 
 
		
			----- 
			  
			
			
  
 
			
Liczba postów: 1,410 
Imię: . 
Skąd: . 
Pojazd: Inny 
	
		
	 | 
	
		
			
RE: Uaz 469 B  1992 
			 
			
				Regulator podciśnieniowy łatwo zdiagnozować, po prostu wyjmując go i pociągając powietrze choćby ustami w miejscu podłączeniu przewodu podciśnienia. Jeśli jest sprawny dźwignia regulatora która jest zamocowana na osi aparatu poruszy się .  
Drugi prosty test to sprawdzenie czy nie ma dziury w obrotach. Jeśli nagłe wciśnięcie gazu nie powoduje odpowiedniej reakcji w czasie jazdy regulator może być niesprawny 
Brak mocy na wysokich obrotach też może wskazać na regulator ; wiadomo im większe obroty -> większe podciśnienie -> większy kąt wyprzedzenia zapłonu. Jeśli kąt jest z mały może sie krztusić, brakować mocy itd
 
A i takie pytanko : jak w nim siedzi gaźnik ? 1 czy 2 przeloty ? Pompka przyspieszająca jest ?  
Jako że nie jest to egzemplarz wojskowy nie posiada odcięcia obrotów jak inne radzieckie wojskowe pojazdy ? 
 
Jeszcze polece Ci tą książke  http://allegro.pl/poprawa-ekonomicznosci...28755.html kosztuje śmieszne pieniądze a jest w niej mnóstwo cennych informacji o regulowaniu aut wyposażonych w gaźnik i konwencjonalny zapłon. Odnosi sie głównie do 125p i 126p ale wskazówki można zastosować do każdego auta.
			  
			
			
			
				
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-06-2013 19:45:54 przez Irek.)
 
				
			 
		 |  
	 
 | 
 
	| 06-06-2013 19:39:28 | 
	
		
	 | 
 
	
	
		   
		 
		
	 | 
 
 
	 
	
	
		
	 
	
		
  
	 
	 
	
	
	
	 
	
 
  
	
		
		
	 
	 
	
 
Użytkownicy przeglądający ten wątek:     1 gości
 
	
 
			
			
 | 
 
  
  
 
 
 
      |