Ocena wątku:
- 0 głosów - 0 średnio
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
|
Autor |
Wiadomość |
Kozi3214
Nowy

Liczba postów: 35
Imię: Michał
Skąd: Dolny Śląsk
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
Na łączeniu gaźnika z króćcem jest uszczelka, ale mogłem źle założyć, a nie miałem już czasu rozkręcić. Pływak nie jest dziurawy, bo trzepałem obok ucha i nie było słychać chlapania, a po 2 włożyłem pływak zalałem paliwem i pływał wiec na 99% jest cały  . Jutro będę próbować rano. A z tą manetką masz jakiś pomysł?
A i przypomniało mi się, że ta uszczelka jakaś taka cieniutka w porównaniu z uszczelka komarowska  Taka ma być ? I jeszcze ta (chyba dysza  ) co się wykręca z tej pokrywki na gaźnik to na niej jest taki dzyndzel co zamyka i otwiera przepływ paliwa, no i ja mam 2 takie dysze, w jednej ten dzyndzel bez pomocy sam nie spadnie na dól, a w 2 jak się lekko telepnie to spada, ale w tym 2 z kolei są jakoś amatorsko powiększone te 2 dwie dziurki. Założona jest ta 2 jak by co.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2013 00:54:32 przez Kozi3214.)
|
|
24-05-2013 00:43:30 |
|
|
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,756
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
CO do linki to zwyczajnie jest źle założona. Rozkręć rolgaz (manetkę) i złóż od nowa ale porządnie. I jak będzie miał luzy na rolgazie (że np. przez początek kręcenia wgl linka nie będzie się kręcić) to musisz odkręcić trochę linkę przy dekielku w gaźniku lub na dystansie. Ale gdy już całkiem zlikwidujesz luzy, to sprawdź dla pewności, czy przepustnica nie "wisi" a na pewno opada. Najłatwiej po prostu dać rolgaz na max i puścić gwałtownie. Jak usłyszysz taki metaliczny "brzdęk" w gaźniku to znaczy, że wszystko gra
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
|
|
24-05-2013 00:52:26 |
|
|
Quake96
Pyr pyr, wrum, wrum :D
Liczba postów: 2,756
Imię: Piotr
Skąd: Bydgoszcz
Pojazd: Romet Ogar 200
|
RE: Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
Mało rozumiem o co chodzi Ci z tymi "dzyndzlami" jak możesz to daj jutro jakieś zdjęcia
PS: Dysze to te dwie złote "śrubki" z tyłu gaźnika. Tam są trzy takie jakby śrubki z czego ta "czarna ze sprężynką" to akurat śruba wolnych obrotów, a dwie pozostałe to dysze.
A uszczelka nie powiem Ci czy jest ok, bo nie wiem z kolei jakiej grubości są w komarach. Ale dodam, że ja na połączeniu króciec>gaźnik zrobiłem uszczelkę z tektury i jest ok.
- Patrz pan, ale ciśnie tą jawką, no wariat!
- Ale panie, to dopiero drugi bieg się kończy...
"Skończyło się jak Bruce Lee, czy misja w kosmodromach
Nie nagra tego Grundig czy Unitra Diora...."
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-05-2013 01:26:26 przez Quake96.)
|
|
24-05-2013 01:23:21 |
|
|
Kozi3214
Nowy

Liczba postów: 35
Imię: Michał
Skąd: Dolny Śląsk
Pojazd: Romet Komar
|
RE: Ogar 200 (Silnik od jawki) problem z gaźnikiem
|
|
24-05-2013 02:44:44 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
|
|