Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Autor Wiadomość
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 667
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #61
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
multimetr ustawiasz na tester diód. Zobaczcie sobie w googlu jak wygląda oznaczenie elektroniczne diody. Na multimetrze powinno być takie samo. Po złączeniu grotów multimetr powinien piszczeć (co oznacza przejście prądu).

Przy badaniu młoteczka multimetrem przykładamy jeden grot do dolnej części młoteczka, drugi grot do górnej części. Przy złączonych platynkach multimetr powinien piszczeć - przy rozwartych nope. Żadna filozofia. Smile
27-09-2021 23:30:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #62
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Pod warunkiem odlaczenia od przerywacza cewki, oraz kondensatora.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
28-09-2021 03:54:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #63
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
(28-09-2021 03:54:40)Debesta napisał(a):  Pod warunkiem odlaczenia od przerywacza cewki, oraz kondensatora.

Musiałeś wprowadzić zamęt??? Big GrinTongue:F

Spoko - odłączę ok

Wystarczy odkręcić tę jedną śrubkę zaznaczoną na zdjęciu?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2021 22:13:15 przez Nestor.)
28-09-2021 22:05:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #64
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Tak, inaczej cały czas będzie piszczeć, nawet na otwartym.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
29-09-2021 00:35:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post.
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 667
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #65
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Racja. Zapomniałem o tym. Punkt dla Debesty Tongue

Jak już bawisz się multimetrem to możesz sprawdzić sprawność cewki zapłonowej. Multimetr ustawiamy na 20K (przy znaczku Ohm). Jeden grot w fajkę, drugi do kabelka z cewki (ten który przykręcony jest śrubką, która oznaczyłes na zdjęciu). Multimetr powinien pokazać coś koło 2,5.
29-09-2021 13:48:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #66
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Sprawdziłem cewkę i pokazuje 2,49 czyli jest dobra. Natomiast przerywacz pomimo, że kopię nie rozwiera się w ogóle. Cały czas jest "styknięty".
01-10-2021 10:24:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,638
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #67
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Przerwę da się ustawić?

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2021 10:49:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 667
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #68
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Ale sprawdzasz to przy założonym Magneto prawda? Tongue
01-10-2021 13:21:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,638
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #69
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Ciiii. To miało być kolejne pytanie :F

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2021 14:16:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #70
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Cierpię na notoryczny brak czasu. Dzisiaj trochę podczyściłem głowicę i tłok z nagaru. Benzyna i szmatka, ale idzie to bardzo opornie. Widziałem gdzieś na YT filmik z jakimś Brudexem firmy Tenzi. Zastanawiam się czy nie potraktować tego tym środkiem, tylko bez demontażu tłoka.

https://www.youtube.com/watch?v=_UtqFKF-hJY
05-10-2021 21:24:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,517
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #71
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Kup sobie renzosil do usuwania uszczelek. Usuwa nagar na debesta jak to sie mówi.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
06-10-2021 01:24:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Dzisiaj 04:56:40
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 21
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: tomangelo
Wczoraj 18:55:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 90
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 889
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2929
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 266
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23110
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 301
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5466
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 95
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 206
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 173
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 303
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 240
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 839145
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29063

Reklama