Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Po wymianie cylindra silnik ciężko odpala i nie ma wolnych
Autor Wiadomość
Keizo Offline
Młody majster
*


Liczba postów: 97
Imię: Kacper
Skąd: Kujawko-pomorskie
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #16
RE: Po wymianie cylindra silnik ciężko odpala i nie ma wolnych
(16-06-2023 15:34:43)Dawdzio napisał(a):  Może być zużyty, może być na inny szlif niż tłok, może być jedno i drugie.

Dobra zamówię pierścienie bo tłok i cylek raczej jest dobry a jak sie okaze ze bedzie nadal lipa to pewnie szlif
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2023 19:47:15 przez Keizo.)
16-06-2023 19:33:28
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
bkrukl Offline
Technik
*


Liczba postów: 843
Imię: Bogdan
Skąd: Biłgoraj
Pojazd: Inny
Post: #17
RE: Po wymianie cylindra silnik ciężko odpala i nie ma wolnych
Nie zamawiaj pierścieni, bo zakładanie pierścieni do starego tłoka i cylindru niewiadomego stanu jest bez sensu. Narażasz się na niepotrzebne koszty.
Zrób szlif z nowym tłokiem i wtedy będziesz pewien tego zestawu.

Pozatym patrzyles czy Ci się zapłon nie przestawił?

Komar 2352
Motorynka m3
Romet Polo
Daelim Daystar VL
Kawasaki vn800 vulcan custom
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-06-2023 20:55:06 przez bkrukl.)
16-06-2023 20:45:29
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Lagi 50 T-1 w Ogarze 200
Ostatni post: romek
Dzisiaj 04:56:40
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 21
Wyrobiony rowek na klin w...
Ostatni post: tomangelo
Wczoraj 18:55:02
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 90
Romet komar nie ma mocy
Ostatni post: Norweski Zomowiec
16-06-2025 21:33:59
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 889
O tym jak posiadłem FSMa ...
Ostatni post: Retrower
16-06-2025 20:27:05
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 2929
Problem ze sprzęgłem Rome...
Ostatni post: Ambero25
15-06-2025 22:48:27
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 266
OldtimerBazar Wrocław 7/3...
Ostatni post: siwy1958
15-06-2025 01:17:43
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 23110
komar 2351
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:43:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 301
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: joozek
14-06-2025 11:39:12
» Odpowiedzi: 39
» Wyświetleń: 5466
Powitać wszystkich
Ostatni post: MarianoItaliano84
14-06-2025 11:33:48
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 95
Filtr powietrza który lep...
Ostatni post: Merfix
14-06-2025 09:34:27
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 206
Linka do motorynki
Ostatni post: romek
13-06-2025 08:10:20
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Uszczelka pod głowicą rom...
Ostatni post: Merfix
12-06-2025 20:15:48
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 303
Przerwa w kole.
Ostatni post: romek
11-06-2025 23:34:55
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 240
Mój pierwszy Ogar 200
Ostatni post: Quake96
11-06-2025 22:37:31
» Odpowiedzi: 1534
» Wyświetleń: 839158
Komar po szlifie na dotar...
Ostatni post: romek
11-06-2025 17:37:44
» Odpowiedzi: 159
» Wyświetleń: 29064

Reklama