Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Autor Wiadomość
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 669
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #61
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
multimetr ustawiasz na tester diód. Zobaczcie sobie w googlu jak wygląda oznaczenie elektroniczne diody. Na multimetrze powinno być takie samo. Po złączeniu grotów multimetr powinien piszczeć (co oznacza przejście prądu).

Przy badaniu młoteczka multimetrem przykładamy jeden grot do dolnej części młoteczka, drugi grot do górnej części. Przy złączonych platynkach multimetr powinien piszczeć - przy rozwartych nope. Żadna filozofia. Smile
27-09-2021 23:30:05
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,528
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #62
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Pod warunkiem odlaczenia od przerywacza cewki, oraz kondensatora.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
28-09-2021 03:54:40
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #63
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
(28-09-2021 03:54:40)Debesta napisał(a):  Pod warunkiem odlaczenia od przerywacza cewki, oraz kondensatora.

Musiałeś wprowadzić zamęt??? Big GrinTongue:F

Spoko - odłączę ok

Wystarczy odkręcić tę jedną śrubkę zaznaczoną na zdjęciu?

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-09-2021 22:13:15 przez Nestor.)
28-09-2021 22:05:56
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,528
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #64
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Tak, inaczej cały czas będzie piszczeć, nawet na otwartym.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
29-09-2021 00:35:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 osoba postawiła piwo Debesta za ten post.
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 669
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #65
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Racja. Zapomniałem o tym. Punkt dla Debesty Tongue

Jak już bawisz się multimetrem to możesz sprawdzić sprawność cewki zapłonowej. Multimetr ustawiamy na 20K (przy znaczku Ohm). Jeden grot w fajkę, drugi do kabelka z cewki (ten który przykręcony jest śrubką, która oznaczyłes na zdjęciu). Multimetr powinien pokazać coś koło 2,5.
29-09-2021 13:48:58
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #66
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Sprawdziłem cewkę i pokazuje 2,49 czyli jest dobra. Natomiast przerywacz pomimo, że kopię nie rozwiera się w ogóle. Cały czas jest "styknięty".
01-10-2021 10:24:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,659
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #67
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Przerwę da się ustawić?

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2021 10:49:06
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
wazniak96 Offline
Smerf Mechanizator
*


Liczba postów: 669
Imię: Dawid
Skąd: Lębork
Pojazd: Romet Ogar 205
Post: #68
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Ale sprawdzasz to przy założonym Magneto prawda? Tongue
01-10-2021 13:21:25
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Dawdzio Offline
Hold my mustache!
Moderatorzy


Liczba postów: 2,659
Imię: Dawid
Skąd: Chojnów (DLE)
Pojazd: Inny Romet
Post: #69
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Ciiii. To miało być kolejne pytanie :F

Wzmożona kontrola społeczna złomowisk podstawą sukcesów w zdobywaniu interesującego mienia.
01-10-2021 14:16:30
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Nestor Offline
Nowy
*


Liczba postów: 9
Imię: Nestor
Skąd: Bochnia
Pojazd: Romet 100
Post: #70
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Cierpię na notoryczny brak czasu. Dzisiaj trochę podczyściłem głowicę i tłok z nagaru. Benzyna i szmatka, ale idzie to bardzo opornie. Widziałem gdzieś na YT filmik z jakimś Brudexem firmy Tenzi. Zastanawiam się czy nie potraktować tego tym środkiem, tylko bez demontażu tłoka.

https://www.youtube.com/watch?v=_UtqFKF-hJY
05-10-2021 21:24:14
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Debesta Offline
Człowiek Sztos
*


Liczba postów: 1,528
Imię: Lechu
Skąd: Dęblin
Pojazd: Romet 2375
Post: #71
RE: Renowacja Komara z 1984 r. krok po kroku
Kup sobie renzosil do usuwania uszczelek. Usuwa nagar na debesta jak to sie mówi.

"Ludzie, nie wierzcie w to że Ja jestem. Może i jestem, nie powiem że nie"
06-10-2021 01:24:53
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Bob_Harley
Dzisiaj 14:30:05
» Odpowiedzi: 49
» Wyświetleń: 2738
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
Wczoraj 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 43
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
Wczoraj 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 252
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 107
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: Piotrekdriver1
Wczoraj 07:47:59
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 47256
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: RometW
12-10-2025 22:30:50
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 228
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: RometW
12-10-2025 22:20:15
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 86
Ogar 205 - 023. Identyfik...
Ostatni post: romek
12-10-2025 17:39:07
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 136
Dezamet 019 - ciężko prac...
Ostatni post: romek
11-10-2025 22:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 137
Wigry 2 1975
Ostatni post: wigryman
10-10-2025 22:04:48
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 359
Cewki swietlne Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
10-10-2025 11:59:00
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 203
zapłony CDI jawa 50 i inn...
Ostatni post: Majster00
10-10-2025 02:05:21
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 1893
Numery silników Jawa 223
Ostatni post: Bob_Harley
09-10-2025 16:56:56
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 484
Moja nowa dojazdówka (Oga...
Ostatni post: romek
09-10-2025 04:50:47
» Odpowiedzi: 71
» Wyświetleń: 5326
Sprzedam wrak Ogara 205
Ostatni post: Wodnik
07-10-2025 17:09:19
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 436

Reklama