Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Autor Wiadomość
Zdziczest Offline
Nowy
*


Liczba postów: 8
Imię: Mario
Skąd: DC
Pojazd: Inny
Post: #1
Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
"sztywniak" od niedawna u mnie, na razie testuje, reguluje, sprawdzam Smile Problem jaki mam dotyczy wybierania luzu:
-na wylaczonym silniku, luz jest delikatnie wyczuwalny i nie ma problemu z ustawieniem manetki na 0, tak aby mozliwy byl rozruch
-na pracujacym silniku, przelaczanie biegow (redukcja) idzie sprawnie. Tradycyjnie jedynke trzeba trzymac, dwojka trzyma sie sama. Ale jak dojezdzam do swiatel i jest potrzeba zatrzymania sie, to w zaden sposob nie jestem w stanie "wbic" luzu - tak jakby go nie bylo. Efekt taki, ze musze ciagle trzymac go na sprzegle, zeby stal w miejscu. Wszelkie proby znalezienie luzu koncza sie zdlawieniem silnika (bo zawsze ktorys bieg jest wbity).
Co odpowiada za taki stan? Gdzie szukac rozwiazania? ("szukajka" nic mi nie dala)


PS' przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury

Przepraszam za brak polskich znakow - po prostu komp nie ma polskiej klawiatury
13-08-2015 17:18:23
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
Pablo z Garażu Offline
Pogromca korozji :D
*


Liczba postów: 166
Imię: Paweł
Skąd: Ok. Krosna [RKR]
Pojazd: Inny
Post: #2
RE: Komar 232 - brak "luzu" przy pracujacym silniku
Spróbuj jeszcze wyregulować biegi.
13-08-2015 21:54:39
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
50T-1, 200 albo 205 - któ...
Ostatni post: Fearevil
Dzisiaj 23:35:17
» Odpowiedzi: 255
» Wyświetleń: 29020
Dezamet 019 regeneracja g...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 23:20:39
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 59
Komar 2352 1984r
Ostatni post: radzio162
Dzisiaj 23:00:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 80
Romet 50-T1 by sbanys
Ostatni post: sbanys
Dzisiaj 22:16:58
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 41
Romet kadet kopniak łapie...
Ostatni post: Merfix
Dzisiaj 21:14:47
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 111
silnik dezamet 029
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 16:05:36
» Odpowiedzi: 14
» Wyświetleń: 9803
Liczba oktanowa a ustawie...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Dzisiaj 01:38:34
» Odpowiedzi: 67
» Wyświetleń: 10090
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: romek
Dzisiaj 01:20:56
» Odpowiedzi: 61
» Wyświetleń: 5299
Romet 50-T1 Tramwajarza
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:35:50
» Odpowiedzi: 21
» Wyświetleń: 5909
Remont rometa Polo M-760
Ostatni post: romek
09-11-2025 10:34:31
» Odpowiedzi: 43
» Wyświetleń: 8341
Fatalny stan techniczny R...
Ostatni post: Bob_Harley
08-11-2025 02:06:02
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 340
ZIF widelec
Ostatni post: romek
07-11-2025 22:53:32
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 179
cześć
Ostatni post: siendziaty
07-11-2025 20:52:34
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 131
Problem z światłem
Ostatni post: romek
07-11-2025 19:21:46
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 193
Problem ze światłami
Ostatni post: snieznykoczkodan
07-11-2025 17:31:53
» Odpowiedzi: 53
» Wyświetleń: 35930

Reklama