Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemy z platynkami
Autor Wiadomość
Leczyk_Junior Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: ...
Skąd: małopolska
Pojazd: Romet Komar
Post: #1
Problemy z platynkami
Mam problem z platynkami w komarku, Jak się całkowicie rozregulują to komarek gaśnie na światłach i ciężko pali. Ustawie platynki to pali z ostatniego freza i pracuje na światlach bez problemu. Do czasu, zrobie może z 20km i od nowa zabawa z ustawianiem. Myślałem że się przestawiają ale ostatnio pod śrubke która trzyma platynki dałem podkładke sprężynującą myśląc że rozwiąże problem z ustawianiem tego ale jednak nie, chce dzisiaj zapalić komarka to zapalił z przed ostatniego freza i jak zapaliłem światła to pochodził z 5s i zgasł. A powoli zakres regulacji się zaczyna kończyć na platynkach. Nie wiem czy już są zużyte czy to poprostu kwestia tego że się przestawiają
Wczoraj 18:42:43
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
romek Online
019 rzondzi
*


Liczba postów: 2,779
Imię: Marcin
Skąd: NOS
Pojazd: Romet Komar
Post: #2
RE: Problemy z platynkami
Przerywacz może się rozregulować ale tak raz na sezon powiedzmy. Jeśli się zużywają to będziesz widział że styki się robią coraz cieńsze. Mogą się szybciej zużywać (wypalać) jeśli będzie uszkodzony kondensator ale to raczej będzie inny objaw. Poznasz to po tym że jak odpalisz w ciemnym garażu będziesz widzieć wyraźne iskrzenie na nich, jeśli jest to kondensator do wymiany. A do sedna, prawdopodobnie Twój problem polega na tym że masz luźny ten bolec na którym chodzi młoteczek. Sprawdzisz po rozebraniu. Jeśli tak jest to można go zaklepac ale prościej kupić taki bolec ze śrubka.
Wczoraj 19:20:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Michał Offline
Taki tam
*


Liczba postów: 338
Imię: Michał
Skąd: Kolbuszowa
Pojazd: Romet 50-T-1
Post: #3
RE: Problemy z platynkami
Jakiej produkcji masz ten przerywacz?
Wczoraj 22:08:01
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Leczyk_Junior Offline
Nowy
*


Liczba postów: 24
Imię: ...
Skąd: małopolska
Pojazd: Romet Komar
Post: #4
RE: Problemy z platynkami
(Wczoraj 19:20:35)romek napisał(a):  Przerywacz może się rozregulować ale tak raz na sezon powiedzmy. Jeśli się zużywają to będziesz widział że styki się robią coraz cieńsze. Mogą się szybciej zużywać (wypalać) jeśli będzie uszkodzony kondensator ale to raczej będzie inny objaw. Poznasz to po tym że jak odpalisz w ciemnym garażu będziesz widzieć wyraźne iskrzenie na nich, jeśli jest to kondensator do wymiany. A do sedna, prawdopodobnie Twój problem polega na tym że masz luźny ten bolec na którym chodzi młoteczek. Sprawdzisz po rozebraniu. Jeśli tak jest to można go zaklepac ale prościej kupić taki bolec ze śrubka.

Jak będę miał chwile to zobacze pod dekiel, już praktycznie nie miałem pomysłów co to mogło być także wielkie dzieki

(Wczoraj 22:08:01)Michał napisał(a):  Jakiej produkcji masz ten przerywacz?
Nie jestem pewien bo to drugi moj zapłon, platynki tak na 50% są nieorginalne ale ręki se nie dam uciąć
(Ten post był ostatnio modyfikowany: Dzisiaj 11:45:59 przez Leczyk_Junior.)
Dzisiaj 11:45:00
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: Dawdzio , Miczix , romek , 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Problemy z platynkami
Ostatni post: Leczyk_Junior
Dzisiaj 11:45:00
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 91
Sposób montażu podnóżków ...
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:24:04
» Odpowiedzi: 8
» Wyświetleń: 174
Przeglądy w 2024
Ostatni post: sbanys
Wczoraj 23:05:42
» Odpowiedzi: 23
» Wyświetleń: 3889
Problem ze sprzeglem
Ostatni post: Bartecubi
Wczoraj 19:26:49
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 75
Romet UNIVERSAL 1977
Ostatni post: wigryman
Wczoraj 05:27:01
» Odpowiedzi: 6
» Wyświetleń: 280
Romet Wigry 3 1987r.
Ostatni post: zaz
Wczoraj 05:15:05
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 368
Identyfikacja roweru volt...
Ostatni post: dzemtruskawkowy
16-10-2025 21:09:37
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 78
Brak maksymalnej mocy, pr...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
15-10-2025 17:42:59
» Odpowiedzi: 52
» Wyświetleń: 3196
Kultowy model roweru ZZR ...
Ostatni post: Aleksander
13-10-2025 23:10:51
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 161
Romet 50-T-1 brak mocy
Ostatni post: k1el_on
13-10-2025 19:43:20
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 363
Jaki korbowód do komara?
Ostatni post: Bob_Harley
13-10-2025 11:38:44
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 222
Moja Pierwsza - Romet Pon...
Ostatni post: Piotrekdriver1
13-10-2025 07:47:59
» Odpowiedzi: 113
» Wyświetleń: 47741
Ogar 205 - 023. Identyfik...
Ostatni post: romek
12-10-2025 17:39:07
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 235
Dezamet 019 - ciężko prac...
Ostatni post: romek
11-10-2025 22:24:49
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 228
Wigry 2 1975
Ostatni post: wigryman
10-10-2025 22:04:48
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 414

Reklama