Jesteś nowy na forum? - Zachęcamy do przywitania się w dziale "Powitalnia" Smile

Zapraszamy na nasz oficjalny profil - facebook.com/ChlopcyRometowcy

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Znowu k60b.
Autor Wiadomość
młodychłopak Offline
Nowy
*


Liczba postów: 71
Imię: Dawid
Skąd: Nysa
Pojazd: Romet Kadet
Post: #1
Znowu k60b.
Chłopaki bo ja mam taki problem że motor na małych obrotach po chwili gaśnie, po prostu ma za dużo powietrza bo jak właczę ssanie to pracuje normalnie ale na dużych obrotach dobrze się wkreca. I chce trochę zwiekszyć dawkę paliwa. Doszłem do pływaka i teraz pływak ma taką blaszkę małą która jak pływak jest w górze (w pozycji jak jest przykręcony do cylka) naciska na taką igiełkę co wystaję jakby z takiego tłoczka. I teraz żeby było więcej paliwa to pływak ma maksymalnie naciskać na tą igiełkę czy jak najmniej ją naciskać? Robił ktoś coś takiego? Proszę o pomoc. I nie piszcie że niewyreguluje, bo jak już kupiłem to spróbuje wyregulować a jak nie to dam oryginalny gaźnik, ale na k60b lepszę osiągi Big Grin
14-11-2016 19:00:41
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Reklama
krystian276 Offline
Prezes FS-Garage
*


Liczba postów: 368
Imię: Krystian
Skąd: Wrocław
Pojazd: Romet Kadet
Post: #2
RE: Znowu k60b.
Podegnij blaszkę delikatnie w górę i sprawdź co to będzie (podniesiesz lekko poziom paliwa w komorze pływakowej) Tongue

Każdy kiedyś zaciągnął się z baku :F
"Legends never die, they become a part of you"
14-11-2016 22:57:35
Znajdź wszystkie posty użytkownika Postaw piwo Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 





Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości


Forum by Tomasso94 2010 - 2023. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.
POMÓŻ W UTRZYMANIU FORUM!

Zaloguj do Poczty
Kontakt | Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy! | Wróć do góry | Wróć do forów | Wersja bez grafiki | RSS | Mapa użytkowników | Lista banów
 Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Reklama


 Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

 Ostatnie wątki
Ogar 200 z gaźnikiem 16n1...
Ostatni post: maticzekk
Dzisiaj 00:25:37
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 106
Gaźnik zalewa silnik Ogar...
Ostatni post: cebula642
Wczoraj 23:25:14
» Odpowiedzi: 16
» Wyświetleń: 650
Ogar 205 prędkość
Ostatni post: Bob_Harley
Wczoraj 23:13:52
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 46
Romet 50 T-1 od znajmowgo
Ostatni post: romek
Wczoraj 22:09:00
» Odpowiedzi: 40
» Wyświetleń: 10223
Słabe sprężanie komar 017...
Ostatni post: Norweski Zomowiec
Wczoraj 21:22:35
» Odpowiedzi: 17
» Wyświetleń: 313
50-TS-1 prototyp - buduje...
Ostatni post: Jorginsson
Wczoraj 01:54:46
» Odpowiedzi: 141
» Wyświetleń: 69299
Komar przednie zawieszeni...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 15:40:04
» Odpowiedzi: 11
» Wyświetleń: 387
Ogar 200
Ostatni post: grz3513k
06-05-2025 11:14:45
» Odpowiedzi: 5
» Wyświetleń: 250
Mocowania błotnika komar ...
Ostatni post: Dinozaur
06-05-2025 01:27:34
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 348
Określenie roku produkcji
Ostatni post: kacperjawa123
06-05-2025 00:34:07
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 248
Wigry 3 średnica rur ramy
Ostatni post: wigryman
05-05-2025 20:37:24
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 174
Ogar 205 1987
Ostatni post: Bob_Harley
05-05-2025 19:02:59
» Odpowiedzi: 26
» Wyświetleń: 1803
Od jakiego roweru jest te...
Ostatni post: nava_5
05-05-2025 15:18:36
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 148
Które magneto do komara c...
Ostatni post: mateuszf
05-05-2025 13:54:52
» Odpowiedzi: 9
» Wyświetleń: 562
Silnik gaśnie przy zmiani...
Ostatni post: Franek P
04-05-2025 23:28:51
» Odpowiedzi: 22
» Wyświetleń: 3443

Reklama