19-08-2013, 22:25:53
19-08-2013, 23:46:30
no efekty po malowaniu piękne ;-)
24-04-2014, 15:28:01
Dawno tu nikt nie pisał, ale przyznaję się, że przegapiłem finalizację prac. Mam nadzieję, żę Polo już jeździ. Chętnie zobaczę go razem z sakiewką na narzędzia.
Naprawdę miód na moje oczy, kolor, który również sobie wymarzyłem wcześniej.
Pytanko mam - bo pisałeś mi, że nie masz od niego dokumentów, z tego co widziałem na pierwszych zdjęciach nie było też tabliczki. Jaki rocznik nabiłeś na nową?
Naprawdę miód na moje oczy, kolor, który również sobie wymarzyłem wcześniej.
Pytanko mam - bo pisałeś mi, że nie masz od niego dokumentów, z tego co widziałem na pierwszych zdjęciach nie było też tabliczki. Jaki rocznik nabiłeś na nową?
24-04-2014, 16:23:24
Sakiewkę mam zdjęta bo to ostatni element pozostały do renowacji. Nie jest podarta ale rozwaliła się ta tekturowa wyściółka i zapinki muszę oddać do chromowania. Jak będę w warsztacie to zrobię zdjęcia.
Numer mojej ramy to 000813 więc założyłem, że jest to pierwszy rok produkcji czyli 1976.
ps. Oryginalnie też u mnie nie było tabliczki.
Numer mojej ramy to 000813 więc założyłem, że jest to pierwszy rok produkcji czyli 1976.
ps. Oryginalnie też u mnie nie było tabliczki.
24-04-2014, 16:49:59
(24-04-2014 16:23:24)wojtex napisał(a): [ -> ]Numer mojej ramy to 000813 więc założyłem, że jest to pierwszy rok produkcji czyli 1976.
ps. Oryginalnie też u mnie nie było tabliczki.
Pierwszy rok produkcji to 1974r '76 to już końcówka i miały komarowe kierownice a nie te wysokie
24-04-2014, 16:53:01
Spotkałem się chyba z dwoma różnymi źródłami, że okres produkcji to 76 - 79.
24-04-2014, 16:59:06
(24-04-2014 16:53:01)wojtex napisał(a): [ -> ]Spotkałem się chyba z dwoma różnymi źródłami, że okres produkcji to 76 - 79.
Do którego roku produkowali może być kwestią sporną ale zaczęli na pewno w 1974r - jest na internecie trochę tych polówek z tego roku więc raczej nikt sobie nie powybijał tego roku ot tak
24-04-2014, 17:16:18
W książce J. Podlaskiego "Jeżdżę motorowerem" jest napisane, że produkcję Polo rozpoczęto w 1976 roku. W Wikipedii też jest 76. Sprawdzę jeszcze książkę Tomasza Szczerbickiego.
24-04-2014, 18:43:02
silnik już zrobiłeś co było nie tak ?
24-04-2014, 22:01:55
Na pewno błąd w książkach, bo ja też wiem, że Polo szły od 1974 do 1976. Nigdy nie widziałem Polo młodszych lub starszych, zawsze były z tego przedziału. Mój jest z niską kierownicą, założyłem też 1976.
24-04-2014, 22:03:24
(24-04-2014 22:01:55)Semmao napisał(a): [ -> ]Na pewno błąd w książkach, bo ja też wiem, że Polo szły od 1974 do 1976. Nigdy nie widziałem Polo młodszych lub starszych, zawsze były z tego przedziału. Mój jest z niską kierownicą, założyłem też 1976.
Moje też ma niską kierę więc też zakładam, że '76. Polówka z tego tematu to na pewno 1974r bo początek produkcji i wysoka kierownica
25-04-2014, 00:06:55
Nie będę się upierał bo wiadomo jak to kiedyś było - montowali co było pod ręką. Wzieli rame od Pegaza, dołozyli bak od Sporta, dodali siedzenie i bagażnik i Polo jest. W każdym razie ja z wpisałem 1976 r. z myślą też o rejestracji na zabytek. Rzeczoznawca musi opierać się na jakichś konkretnych źródłach, a książka Podlaskiego już czymś takim jest.
ps. Jeżeli chodzi o usterkę silnika, która była na końcu remontu to załatwiłem to wymieniając wszystkie uszczelki i simeringi na wale. Pomogło.
Szukając tej usterki zerwałem jeden gwint do mocowania podstawy iskrownika. Naprawiłem go taka sprytną sprężynką, tzw. Helicoil - polecam.
ps. Jeżeli chodzi o usterkę silnika, która była na końcu remontu to załatwiłem to wymieniając wszystkie uszczelki i simeringi na wale. Pomogło.
Szukając tej usterki zerwałem jeden gwint do mocowania podstawy iskrownika. Naprawiłem go taka sprytną sprężynką, tzw. Helicoil - polecam.
12-10-2020, 00:20:35
Wracając Na Forum odświeżę jeszcze mój poprzedni temat o remoncie Polo.
Taki jest efekt końcowy:
[attachment=20183]
[attachment=20184]
[attachment=20185]
[attachment=20186]
[attachment=20187]
Zarejestrowany jako zabytek.
Na początku powalczyłem trochę ze znikającą iskrą. Powodem była wadliwa cewka WN, która po rozgrzaniu przestawała działać.
Od tego czasu działa i jeździ bez problemów.
Taki jest efekt końcowy:
[attachment=20183]
[attachment=20184]
[attachment=20185]
[attachment=20186]
[attachment=20187]
Zarejestrowany jako zabytek.
Na początku powalczyłem trochę ze znikającą iskrą. Powodem była wadliwa cewka WN, która po rozgrzaniu przestawała działać.
Od tego czasu działa i jeździ bez problemów.
13-10-2020, 11:43:14
(12-10-2020 00:20:35)wojtex napisał(a): [ -> ]Taki jest efekt końcowy:
Wygląda dobrze :-)
Kolejny jednoślad odratowany od zapomnienia :-)
13-10-2020, 21:27:00
Bardzo ladne Polo. Wygląda jak oryginał. Bez nadmiaru tandetnego chromu i szkiełkowania. Jedyne co razi w oczy to te sruby ampulowe w silniku i powłoka tłumika.Pozdrawiam i gratuluje.