25-11-2012, 13:47:10
Witam
Historia zaczeła się gdy kupiłem chinola palił niemiłosiernie wiec wystawiłem ogłoszenie sprzedam lub zamienię. Po oko³o 4 godzinach od wystawienia zadzwonił pewien gość i powiedział że moze się zamienić na simsona .
Po dojechaniu zipem do owego gościa okazało się że ma zepsutą skrzynie , pomyślałem że taka okazja moze się nie trafić drugi raz .
Męczyłem się prawie całe wakacie ze skrzynią a wina była po stronie regulacji biegów .
Przy okazji zrobiłem generalny remont i do dziś jeździ bezawaryjnie .
Jest on z roku 1983 w wersji enduro .Posiada on 4 biegową skrzynie.
Jestem z niego zadowolony nigdy mnie nie zawiódł choć zrobiłem nim ponad 3000 km.
Zacząłem go tuningować
Kupiłem spawaka enduro strojonego 11500 rpm
Plany
60/4/3 na tłoku hondy
amal 21
Zrobić go na lekkiego crossa
Fotki
I z mycia
Przyszła paczka z nowymi fantami
+ Bagażnik
+ Regulator napięcia
+ Napis Start
Następnym zakupem będzie błotnik enduro
Historia zaczeła się gdy kupiłem chinola palił niemiłosiernie wiec wystawiłem ogłoszenie sprzedam lub zamienię. Po oko³o 4 godzinach od wystawienia zadzwonił pewien gość i powiedział że moze się zamienić na simsona .
Po dojechaniu zipem do owego gościa okazało się że ma zepsutą skrzynie , pomyślałem że taka okazja moze się nie trafić drugi raz .
Męczyłem się prawie całe wakacie ze skrzynią a wina była po stronie regulacji biegów .
Przy okazji zrobiłem generalny remont i do dziś jeździ bezawaryjnie .
Jest on z roku 1983 w wersji enduro .Posiada on 4 biegową skrzynie.
Jestem z niego zadowolony nigdy mnie nie zawiódł choć zrobiłem nim ponad 3000 km.
Zacząłem go tuningować
Kupiłem spawaka enduro strojonego 11500 rpm
Plany
60/4/3 na tłoku hondy
amal 21
Zrobić go na lekkiego crossa
Fotki
I z mycia
Przyszła paczka z nowymi fantami
+ Bagażnik
+ Regulator napięcia
+ Napis Start
Następnym zakupem będzie błotnik enduro