A z tym silnikiem to żart czy prawda?
Myśle że po prostu z ramy wyleciał, i bedzei rozpoławiany, bo jeśli w zamówieniu są uszczeleczki
Silnik jest cały czas w ramie
Zamówiłem nowe uszczelki od strony strony pokrywy oleju ,pod cylinder i przy gaźniku tylko
Dziś idę wyjąć przednie lagi i wymienić uszczelniacze i wlać nowy olej
I polerka
Tył zrób taki jak planowałeś bo o wiele lepiej wygląda
Co do skrzynia to kupuj długą
znam kolesi co testowali 5b krótkie i wychodzi na to że jest prawie taka jak 4ka
Co do 5b to dopiero na wakacje lub jeszcze dalej
Dziś zapaliłem sima i powiem że jest moc
Parę razy przeciągnąłem do końca
http://www.bikepics.com/pictures/2543425/
Juro podreguluje i już powolna jazda .
Coś mi się wydaję że po regeneracji przednich lag jest wyższy .
Docierając przyłapało mi już 2 razy tłok .
Spawak jest na sprzedaż
Plany się zmieniły nie będzie to żaden Hardcore Tuning.
Ma wyglądać jak najbardziej seryjnie .
Silnikowo planuje 80/4
Zmieniłem zdanie ponieważ bardzo mi szkoda skracać błotniki i go przerabiać .
Zrozumiałem że DDR to jest to
Nareszcie, czyli w ramie wszystko będzie oryginalne, nic tuningu ?
Tak najwyżej białe klosze
Spawak sprzedany
Nie mogę się zdecydować na lakier .
Czarna Perła czy electric orange
Ja bym wybrał electric orange
Dam inną propozycję - bak, boczki i błotniki walnij na srebrny metalic
Eeeee tam z tym spawakiem to wiocha lepszy oryginalny wydech ładniej się prezentuje i lepszy napewno głos.