Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Simson S51 E Hardcore Tuning
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Sory że post pod postem Wink
Nowe wiadomości :
Został Zamówiony cylinder 60/4/3 by BaartekSR50
Brakuje jeszcze almala ale na feriach zamówię
I na razie biorę się za wizualke
Ładny jest. A jeżeli piszecie że wydech się nie podoba to palicie głupa, nie po to się wydaje setki zł na wydech dobrze wyliczony pod dany cylinder żeby mieć wygląd, tylko żeby moc wzrosła.
Simsony są drogie bo za ich ceny można mieć np etz 150, to mnie najbardziej wkurza. Ale przynajmniej mają potencjał na tuning Big Grin
Tak masz racje simki są dobre do tuningu i nauki mechaniki o to mi chodzi żeby się czegoś nauczyć
i mieć satysfakcje z dobrze wykonanej roboty Big Grin a MZ przyjdzie czas na nią i na pewno nie będzie to seria Wink
Przyszedł cylek 60/4/3 by BaartekSR50 .

Na razie tłok zostaje MZA Tongue
Jakość zdjęć nie powala bo były robione na szybko telefonem.
Następnym zakupem będzie amal 21 Wink
I niby ile ma być mocy na tym cylindrze ?
Osobiście jestem sceptycznie nastawiony do takich ingerencji w silnik , to jednak tylko motorower .
Secik ładny, ale nie zastanawiałeś się żeby pójść krok dalej i założyć jakiegoś 70/4/3 lub 70/6/3 ? Big Grin
Myślę że na tym secie i tak będziesz latał na kole, mocy będzie sporo w zapasie Big Grin
Tak z ciekawości, ile kosztował cie ten cylek ?
Strasznie podoba mi się ten wydech,mógłbys powiedziec ile dałes za ten tłumik bo chciałbym sobie taki sprawic do rometa,bo do rometa z cylindrem 3 biega,pasuje od sima nakretka na cylinder,
Ta od razu 90/12/11/9 do tego gaźnik 32 mm i super tjuning cała gimbaza na kolanach facepalm
i tłok z 1 pierścieniem
Cylka 70/6/3 planuje na sezon 2014 z nowym wałem .
Ten jest wysoko strojony myślę że to nie będzie popiździawa jak sobie myślicie.
Co do tuningu jest to mój wybór i w każdej chwili biorę z pułki cylinder DDR oryginalny wydech i mam oryginał.
Dowiem sie ile kosztował Cie ten wydech?? bo zalezy mi na tym aby znac cene.
Sory że nie zauważyłem twojego postu wyśle ci wiadomość PW.
Irek, co złego widzisz w tuningu np na 70/6/3? albo 70/4/3??

Właśnie motorower powinno się usprawniać żeby miał trochę większą moc niż motorower.
Ja jakbym kupił simsona jakiegoś (możliwe że kiedyś kupię) to od razu będę rozmyślał nad 70/6/3 od chylo00 bo on robi zajefajne cylki.
Jeździłem już serią simsonem i 70/4/3 slima z s.net
Bez porówania powiem że 70/4/3 jest poprostu lepszy i nie trzeba się tak denerwować w porównaniu do 50/2 który się rozpędza mułowato.

Jednak 60tki serie i wielokanałowe mają tą zaletę w porównaniu do większych cylków że nie trzeba roztaczać karterów ani spawać.
To złego że odbija sie to na stanie całego motoru, seryjnie Simsony miały maksymalnie 5,2 km i to jest uczciwa granica dla tego sprzętu. No i druga sprawa że przez te tuningi kupno oryginalnego Simsona jest coraz trudniejsze i są one coraz droższe.
Wystarczy wbić na wiadome forum s***.net albo portal typu PJ / MojeMoto i jest pełno rażących przykładów jak przez tuning można zniszczyć ładny oryginalny motor
Masz racie Irku lecz ja oryginalne części odkładam na półkę na pewno za parę lat zrozumiem że tuning to nie to. I przywrócę do oryginału Wink
To się robi tak, dla siebie się usprawnia, rasuje, tuninguje, a do sprzedazy skręca w oryginał i tyle :] Wazne, aby nie ingerować zbyt mocno w kształt tego pojazdu, a jak juz coś robić, to ze smakiem Smile Amorki od MZ na tył, przód sr50, błotnik mozna jakiś enduro, wydech całkiem wporzo, jakby był z nierdzewki to zaden by nie powiedział, ze brzydki Tongue A nie wiem, co komu przeszkadza, ze ktoś ma w silniku cylek, który moze pokazać pazury? Nie kazdy kupuje sima, czy charta, zeby jeździć do kościoła w niedziele 40km/h, duzo osób bierze to w obroty i robi z tego pojazd do codziennej jazdy, który potrafi łyknąć nie jeden skuter Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Przekierowanie