Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205-cafe racer
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Jako że mam nadwyżkę szczęścia w postaci Ogara 205, pomyślałem że mógłbym się nieco pobawić i przerobić go na cafe-racera. Założenia są takie, że powrót do oryginału(w razie czego) sprowadzi się do pozmieniania paru części, a te które potraktuje kątówką/włóknem szklanym i mi zbywają. Plany na początek:
-kierownica od roweru MTB, niemal płaska(może skieruje się ją "do dołu"?)
-zdemontowanie bagażnika(na pewno) i być może tylnego błotnika
-symboliczny przedni błotnik
-typowe cafe-racerowe siedzenie zrobione z oryginalnego(skrócone, spłaszczone i dorobiony odwłok-może to tutaj wejdzie włókno?)
-oldskulowa jajowata tarcza z numerem startowym

Co sądzicie o takim pomyśle?
Będzie gitara.Osobiście to jeśli chodzi o kierownice to bym do widelców z przodu doczepił tylko takie dwie raczki na gaz i na sprzegło bo kierownica odwrocona to lipa bedzie.NUmer boczny ok by był.
Wiem że Ogar jest Ogarem, nie ma czterech cylindrów, szerokich gum i tony chromu, ale nie miałbym nic przeciwko temu by ostatecznie wyglądało to podobnie:

http://www.pipeburn.com/storage/cb350.jp...7659635677
Wiem że można powrócić w każdej chwili do oryginału, ale ja na twoim miejscu bym się w to nie bawił. Lepiej kupić Komara Sporta, który jest podobny do cafe racer'a
Fajnie jakbyś dał zegary jakieś do tego
Rób, rób, bo te motory wyglądają po prostu świetnie. Nawet wiem, jak mógłby wyglądać tak zrobiony ogarek, tylko najlepiej jest to sobie wyrysować. Życzę powodzenia w projekcie!Big Grin
Fajny projekt mi tam sie podoba Big Grin
Komar Sport jest fantastyczny, ale zakup trupa to wydatek rzędu 300-400zł. Nie mówiąc już o odbudowie. Ogar natomiast jest po odbudowie, złom Rometowy mam(stare błotniki, siedzenie), szlifierka i wiertarka też się znajdzie.

Gdybym znalazł kogoś kto chcę się zamienić Ogara 205 za zmęczonego Sporta-nie wahałbym się ani sekundy. Ale gdy kiedyś napisałem, że zamienię go za motorynkę/jawę kaczkę do remontu, cisza jak makiem zasiał. To o Sporcie chyba na razie muszę zapomnieć.
EDIT:
http://userwww.service.emory.edu/~libssd/mondial.jpeg
http://www.pipeburn.com/storage/Honda_cb...7121747538

Jak widać nie pojemność a klimat się liczyBig Grin
Nie dorwiesz komara sporta tanio chyba ze po wioskach byś szukał a zawsze bedzie troche wiecej wart od kaczuchy czy motorynki więc ludzie nie chca iść na zamianke
Trochę niejasno się wyraziłem. Dawałem wyremontowanego(mechanicznie i blacharsko) Ogara za podłą kaczkę/pony/sporta. I co? I nic. To sobie sam zrobię CR i już. Już się rozglądam. Siedzenie można zrobić niewielkim kosztem:
http://www.dotheton.com/forum/index.php?topic=2717.0
Ja się zamienię !!
komar sport w częściach ! miałem restaurować, ale mi się nie chce
pokaż zdjęcia ogara Big Grin
weż jeszcze wstaw bak od mz 150
Bak od MZ nie widzi mi się z dwóch powodów:
-nie jest płaski
-trzeba by dopasowywać mocowania, a to kłóci się z zasadą minimum ingerencji

Mam pierwszy szkic, zawiera chyba wszystko co powiedziałem plus skrócony wydech.
http://zapodaj.net/8e6ccdfa2a457.jpg.html
I wersja z normalnym wydechem
http://zapodaj.net/a1ffa3b758dc6.jpg.html

Jakieś sugestie?
A nie lepszy byłby bak od komara sporta tylko że poszerzony?Smile
Ciekaw jestem jak go poszerzysz?Kilo szpachli?Od jawki jakby bak podszedł bo ma długi i prosty
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie