Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 205-cafe racer
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
od sporta zywkły i bedzie ok.ale przedni blotnik to troche dłuższy bym zostawił tak to fajnie!
Będzie wyglądało żałośnie.
Romety już są piękne więc po co to psuć?
Zawieszenie od TS-1 ?
Przecinając i wstawiając kawałek blachy? Tak ciężko pomyśleć?
Po kolei. Bak od sporta zbyt rzadki. I do zakupu i do, o zgrozo, ciecia. Co ciekawe bak z Wierchowiny wyglada ciekawie. Ale tez rzadkosc.

Pawel-czemu zalosnie? Nie lubisz takiego stylu, czy jakichkolwiek przerobek-chocby przemyslanych?

Pytanie do purystow-jaki macie problem? Od poczatku zaznaczam odwracalnosc przerobek. Czesci ktore mam motac(siodlo, blotniki itd) nawet za darmo nie mialy wziecia. Nie ma sie co oszukiwac, to nie Sokol czy chocby Junak. Moj czas i kase w to wkladam. A bardzo chce nabrac doswiadczenia w wloknie, bedzie tez szansa poduczyc sie w tapicerce czy spawaniu.
Idea CR to piekny hold dla wyscigowych maszyn z lat '60 czy '70. A jak mi nie wyjdzie-czego nie wykluczam-to sie po prostu wycofam. I juz.
(14-11-2012 23:46:19)Gospodarz96 napisał(a): [ -> ]Romety już są piękne więc po co to psuć?

On chce zrobić cafe racera ( kto jak woli ) moim zdanie masz trochę racji bo to jest klasyk ;D
Klasyk pod jakim względem? Wieku czy unikatowości?
Jeśli pierwsze kryterium, to passat b3 też jest klasykiem?
Jeśli drugie, to dlaczego na prawie każdym złomie rdzewieje po kilka sztuk, a ludzie nie chcą brać części nawet za darmo?

Może Wam się ten pomysł nie podobać i to rozumiem. Możecie to uważać za przejaw agrotuningu, OK. Ale nie wmówicie mi że 205 jest pięknym klasykiem. Pięknymi klasykami są Ferrari 250 GTO i De Tomaso Pantera.
a ja mam bak od wierchowiny i całą wierchowine :0
(15-11-2012 15:22:39)stqc napisał(a): [ -> ]a ja mam bak od wierchowiny i całą wierchowine :0

Ale w przeciwieństwie do Ogara nie jest ich pełno po złomach, stodołach i pod schodami domów na wsi. Natomiast Wierchowina do przeróbki na cafe wydaje mi się idealna-ma fajną, smukłą linię.
(15-11-2012 14:27:27)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Klasyk pod jakim względem? Wieku czy unikatowości?
Jeśli pierwsze kryterium, to passat b3 też jest klasykiem?
Jeśli drugie, to dlaczego na prawie każdym złomie rdzewieje po kilka sztuk, a ludzie nie chcą brać części nawet za darmo?

Może Wam się ten pomysł nie podobać i to rozumiem. Możecie to uważać za przejaw agrotuningu, OK. Ale nie wmówicie mi że 205 jest pięknym klasykiem. Pięknymi klasykami są Ferrari 250 GTO i De Tomaso Pantera.

Ja nie mówię że mi się to nie podoba, rób co chcesz twój ogar chodzi mi o to że jest Polskim unikatem . ;P
Co wy chcecie takich ogarów może nie ma dużo ale chłopak wkłada to swoją prace i swój czas a wy go tylko zniechęcacie.Moim zdaniem to coś fajnego zrobić własny projekt i samemu wszystko zrobić.Co za problem z powróceniem motorka do orginału???
a coś takiego ?
http://www.google.pl/imgres?q=cafe+racer...5,s:0,i:82

http://www.google.pl/imgres?q=cafe+racer...:100,i:160

z mojej strony to tylnie sprężyny jeśli takowe posiadasz skróc-obcinająć i w tedy tył bedzie niżej -> fajnie to wygląda
Nie jest dużo? Człowieku, jakbym miał zliczyć ilu młodych mi już to chciało wcisnąć jako "piękny klasyk", to bym na wszystkich palcach tego nie zliczył. Bak w Sporcie jest taki sam jak w Romecie Polo i drogie to one nie są, a byłby idealny ponieważ ma te wgłębienia na kolana, tylko że trzeba go trochę poszerzyć. A jak nie od Komara Sporta to można by wziąć od Simsona S50, kiedyś widziałem takiego "niemca" zrobionego na cafe racera i źle nie wyglądał.
Ok. Pytanie do ludzi, którzy co nieco z laminatem mieli wspólnego. Planuję robić podobną metodą:
http://www.youtube.com/watch?v=mlbYeotzB2o
dwie lub trzy warstwy. Ile może pójść na to maty i żywicy? I jak się w nią najlepiej(najtaniej) zaopatrzyć? Kupować oddzielnie czy są jakieś zestawy konkretne?
A bak od Jawy Mustang? Też ma taki ksztalt smukły.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Przekierowanie