Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: MZ ETZ 150-Ecia navego :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Ach piękna Ecia,nagraj filmik jak chodzi Wink
A proszę cię bardzo alku. Z dzisiejszego przepalania Smile
http://www.youtube.com/my_videos_edit?ns...Gi1h9IHJXg
Troszkę przymulona bo niebyła odpalana od niedzieli ale całkiem ładnie zagadała.
MZ ładnie zapliła,tylko ja na twoim miejscu tak od razu by jej nie gazował.
Piękna Mztka Wink
Przyszła mi dziś tako oto sobie książeczka Big Grin
Nówka sztuka.

A tu obie książki od obu moich pojazdów Big Grin
Ecia dziś była standardowo przepalana. Problemów z zapaleniem nie miała ale na wolnych obrotach migała kontrolka od ładowania( słabe aku) Ale podłączyłem ją na jakieś 40min pod prostownik i potem już pykała ładnie i nic nie mrugało. Nawet przejechałem się kawałek pod garażem. Tak chce jechać ,ze aż przednie koło podnosi :F
ETZ kocham <3
Gadałem dziś z pewny panem i dostałem namiary na lakiernie proszkową. W poniedziałek zajade tam i jak będzie otwarte to zapytam o malowanie boczków silnika. I może przy okazji oddał bym klamki do pomalowania.
Jako ,że niestety moja ecia pozbawiona jest niestety zapłonu bezstykowego a kupno używanego szrotu z allegro mi się nie myśli a do samoróbek zaufania nie mam postanowiłem sobie poskładać takie cuś:

Czyli po prostu moduł zapłonowy Smile
Który:
1. Poprawia kulturę pracy silnika i zwiększa moment obrotowy(w dolnym zakresie obrotów).
2. Poprawia rozruch.
3. Oszczędza nam przerywacz (prąd płynie tylko kilkadziesiąt mA a nie ponad 4A) No i "platynki" z elementu wykonawczego stają się tylko tak jakby "czujnikiem".
4. Poprawia ładowanie cewki (brak iskrzenia na przerywaczu), co daje nam mocniejszą iskrę.
Mam drobne wątpliwości co do działania T2 ale podobno działa ok to nic nie będę modyfikował.
Jak oceniacie ten układ? Warto to robić?
Moduł już zamontowany w MZ.



Na koniec kabla pierwotnie idącego do kondensatora którego celowo się nie pozbyłem naciągnąłem koszulkę aby łatwo można było zpowrotem podpiąć kondensator.
Po przełączeniu tego ukrytego przełącznika i wkręceniu kondensatora przywracamy oryginalny zapłon co razie awarii modułu pozwala kontynuować jazdę. Czuć ,że motor jest żwawszy w dolnym zakresie obrotów i lepiej i stabilniej trzyma wolne.
Tu film z dziś:
http://www.youtube.com/watch?v=42JZ2UMpc...e=youtu.be
A tu z testów:
http://www.youtube.com/watch?v=SsZkl2EjM18
http://www.youtube.com/watch?v=lt01ajasQsQ
No niezle to wygląda Smile
Jako ,że mam tak swoja schizę związaną z wożeniem połowy garażu ze sobą(niby jeszcze się nigdy nie przydało no ale) a miejsca w motorze jest jednak trochę mało wykminiłem żeby sobie taką oto PRL-owską sakiewkę domontować:

Była by niej więcej w takiej pozycji:

Tylko mam wątpliwości co do tego jak to będzie wyglądało...
No i filmik przepalania:
http://www.youtube.com/watch?v=TqiYipwN9...e=youtu.be
Stała nieruszana ponad półtora tygodnia ale odpaliła od pierwszego Smile Akumulator jest mocno padnięty bo gdy jeszcze przed odpalaniem mierzyłem go pokazało 9,5v w spoczynku a po przekręceniu zapłonu spadło do 7,6v. Ale jak widać wystarczy ,ze chwile popyka i już chodzi ładnie nawet na światłach.
Fajna sakiewka.No MZ piękna,może wpadniesz w wakacje na zlot ?
Sorki za odkop ale musze napisać że ETZ-ta piękna Big Grin
Nie ma po co tu pisać, zresztą autor to jakiś erotoman sądząc po avatarach (dobrze że zbanowany) i milioner bo na wszystko ma kasę.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Przekierowanie