Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Widzę malowanko się udało zakładaj i testuj
Tarcza wsadzona jest idealnie prosta. Ostatnio gdy MZ była przepalana została na włączonych postojówkach, efekt: dzis po włączeniu zapłonu lampki sie nie zaświeciły. Ecia odpaliła na prostowniku. Po za tym przepaliłem ją trochę i pośmigałem koło garażu. Jutro podłacze aku żeby się naładował troche.
Ładniutka tarcza,i ważne ze prosta.
TS też fajniusi sprzęt
Jak masz po okazyjną cene to bierz. TS już mało jest.
Musze odłożyć grosz i poszukać takowej ,namierzyłem też motor który miał kiedyś ojciec ale facet se ceni jak za zborze
W Eci chce jeszcze przeczyścić gaźnik. Nie żeby był specjalnie zasyfiony ale mu to nie zaszkodzi. Przy okazji wyczyszcze jeszcze gaźnik z rometa. Zwykłe wygotowanie w wodzie z octem i proszkiem chyba styknie? Jest sens zmieniać dysze na nowe? Może jakieś ciut większe bym dołożył?
Ciul z ekonomią. Ważne żeby kopyto miała
Jutro postaram się wymienić tą pieprzoną linke od obrotka. Problem polega na tym ,ze zegar jest tak zakochany w gumie ,ze niechca sie odkleić.
ooo neveintre, tu cie znalazłem, widze ze lecisz dalej z twoja MZ,
RD ty sie weż ogarnij bo twoje filmiki na yt sa beznadziejne
Nie ma co dysz zmieniać. Dokładnie ustawić poziom paliwa, skład mieszanki, zapłon dokładnie na 2,5mm przed GMP i musi mieć kopa
Irek kopa to jej nie brakuje tylko myslałem ,że nowe dysze cos jeszcze by dały.
Nie ma dostępnych większych dysz do ETZ
Ecia przepalona i nawoskowana
Miałem wymieniać linke od obrotomierza ale chyba wymienie dopiero na wiosnę bo ZIMNO!
Parę fot:
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12