Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: MZ ETZ 150-Ecia navego :)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(15-10-2012 22:10:50)szopen45 napisał(a): [ -> ]jak się zbytnio nie znasz na mechanice to wybieraj 3ke bo byle kto dobrze silnika nie zrobi w 4ce i potem narzekania że 4ka padaka skrzynie leca itp Big Grin
Ta , dobrze zrobiona 125 to rzadkość, miałem 5szt i nie licze ile wydałem kasy i ile sie narobiłem żeby te silniki miały fabryczne parametry jeśli chodzi prędkość max, przyspieszenie moc. To że 125 będzie chodzić dobrze jakby nie zrobić to brednia, starczy że założysz wał który ma 1 nieszczelną blache albo cylinder współczesnej produkcji i już padaka bo motor jest zmułowaty i v-max 70-75km/h z wielkim wysiłkiem zamiast 80 które powinna osiągać bez większego trudu . A przy tym stosunku mocy do masy (7,3km dla w pełni oryginalnego i sprawnego silnika przy masie motoru ~105 kg) czuć każdą niedoskonałość
A taka prawda jest że jak sie nie znasz na mechanice albo nie chce nauczyć i boisz sie 175 to se kup markowy motor na gwarancji i tyle
Wsk jako sprzęt do jazdy ogólnie sie średnio nadaje. A Irek zapomniałbym .1 Smile
Troche fotek:

Ze zlotu:

-------------------------------

Kolejny zlot:

---------------------------------


I kolejny zlot XD tym razem ogólnopolski.

I wiecej fot z tego o to zlotu https://picasaweb.google.com/114573696820749234746/IINizanskiZlotPojazdowZabytkowych
lepsza jest 250 lub 250-1 bo mają troche wiekszą rame i łatwiej go utrzymać na drodze w cięższych warunkach
co do 250 to sie zgodze ale 251 ma rame taką samą jak 150 tylko jest wydłużona o niecałe 10cm przed główką ramy Smile takze to dopiero jest wywrotne.
ja dopiero od marca zaczynam prawko A1 także w tym roku dalszych wypraw nie było. A 250 pod A1 nie podciągne także narazie musi wystarczyc 150.
PS. A jest cos takiego jak ETZ
Cytat:250-1
:F
Myślałem ,żeby boczki silnika i ew półkę zagarów czymś takim http://allegro.pl/zaroodporny-wysokotem ... 47721.html
Bo są już trochę porysowane.
Tylko czy jest sens?
Czy kupic poprostu zwykłej czarnej farby i podrzucić komuś do malowania?
No śliczna mz piękna tylko pozazdrościć
MZ 150 tez sie nia lapie na A1. Mz ladna, maszyna ogolnie fajna, sam mam 250 i ladnie sie prowadzi i wkręca na obroty. Jednak ostatnio brakuje mi troche mocy. Ile leci 150? 110km/h?
piękna etz-tka.
sk52 niby sie na A1 nie łapie ale przekracza tylko o 18ccm takze raczej polcija sie nie przyczepi Smile co innego 250 bo o ponad 100ccm wiecej moze już budzic drobne podejrzenia Tongue Po prostej bez wiatru bez specjalnego składania udało mi sie wydusić 115km/h. moooże przy dobrych wiatrach poszła by te 120.
No pod wrażeniem jestem przy v-max jeśli to prawda. Osobiscie 150 jeżdziłem i trudno było wydusić 110 ale da rade przy mojej wadze 80kg
V-max realny, tak jak podaje fabryka to 105-110 km/h . 115 to tylko na idealnej prostej bez wiatru przeciwnego i w pozycji prawie leżącej. 250tki które mają 21km mają v-max ok 130km/h
Rozmawialem z wieloma posiadaczmi mz 150 i mowili ze 110 to juz sa dobre osiagi, ale roznie liczniki pokazuja. Ja mz jechalem 130 i to nie byl koniec, 250 powinny jezdzic okolo 140km/h.
Co do prawka i policji, na zwyklej kontroli to moze i Cie puszcza w co i tak watpie. Jednak przy wypadku lub innym powaznym zdarzeniu bedziesz tak samo traktowany jak osoba bez prawka.
sk52 nie Smile nie bede tak samo traktowany w razie wypadku. Bo prawo jazdy mam tylko nie mam odpowiedniej kategorii Smile
I z tego co wiem można sie starać o zarajestrowanie 150 na 125 bo przepisy określają motory na A1 mogą mieć do 11kw i 125ccm mz na kw sie jeszcze lapie tylko pojemność minimalnie większa Smile Także w razie czego można się jeszcze sprzeczać z policją. Ścigacz to to nie jest ale też ścigacza nie szukałem.
Starac o zarejestrowanie, mam wielu kolegow ktorzy maja zarejestrowane 125/50 i jezdza na karte motorowerowa. Dobrz moze bedziesz inaczej traktowany bo masz prawko, wtedy jest 300zl mandatu. Jesli jednak spowodujesz wypadek to ubezpieczalnia nie wyplaci CI ani grosza bo nie masz uprawnien do prowadzenia mz. COs o tym wiem bo sie dowiadywalem przed zakupem 250. Najlepszym rozwiazaniem jest zarejestrowac mz na 125 wtedy prawdopodobnie nic CI sie nei stanie, jednak to jest kosztowne bo jest to nielegalne.
Wole jeździć bez prawka 150 niż 125 na 50 Smile chociaż mi sprawy w sądzie za załszowanie papierów niedowalą. Kolega miał drobną stłuczke na crosie (ugadał sie z gosciem ze bez policji) 50ccm i pierwsze co zrobił rzeczoznawca to sprawdził cylinder ile ma wybite pojemności Smile A jeśli jest policja to ubezpieczyciel wypłaca na podstawie raportu policji i jeśli policjant nie nie doczepi to ubezpieczyciel musi wypłacić. Z 250 jest inaczej i porównanie masz kiepskie nikt ci z 250 nie urwie połowy pojemności...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Przekierowanie