(07-08-2013 18:34:44)serzie-ogar205 napisał(a): [ -> ]zapłacę ci jeśli przerobisz tak swojego
- amorki
-farba pędzlowa
-kolorki
-owieffka
-tumik
resztę sam się doszukaj
1.Co za problem założyć amorki od WSK-i
2.Zawsze można przemalować
3.Kolorki nie są złe
4.Owiewkę nie ma założonej
5.Tłumik oryginalny
Przedni błotnik powala xD To jest tylny błotnik od górala
I jeszcze ta stopka
Zauważyliście że to jest rama od Ogara 205 z silnikiem 223 jawy?
Z początku myślałem że to wina słabej ostrości zdjęcia, a jednak nie
Komar ma dwa amortyzatory z jednej strony z tyłu
LoL
Dla was to śmieszne, ale kiedyś jak jeszcze "dziadki" jeździli i było dużo piaszczystych a w tym dziurawych dróg, zwykłe amortyzatory, jak nadali w fabryce nie dawały rady w komarach i dziadki dawali najczęściej, albo amortyzatory WSK albo podwójne komarowskie, by komar nie "siadał "
Też tak miałem w jednym komarze bo na pojedynczych siadał
Jeżeli te podwójne amortyzatory zostały zrobione dla podwyższenia komfortu jazdy i wydajności motoroweru to się nie czepiam
Po prostu taki obraz widziałem pierwszy raz na własne oczy i trochę mnie to zdziwiło. Dobrze że to konkretnie wyargumentowaliście