(12-05-2015 21:41:31)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Te 7(?) nakrętek na pręcie hamulca to też część instalacji?
Akurat to i u siebie stosowałem. Spowodowane to było faktem, że pręt od hamulca był za długi a gwint na nim za krótki i jakoś musiałem zrobić "dystans". Później zmieniłem to na tulejkę.
Tylko czy jeśli do regulacji hamulca brakuje już pręta(o ile nie jest zjechany gwint oczywiście) to czy to nie jest oznaka tego, że pasowałoby wymienić szczęki ?
(12-05-2015 22:09:40)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Tylko czy jeśli do regulacji hamulca brakuje już pręta(o ile nie jest zjechany gwint oczywiście) to czy to nie jest oznaka tego, że pasowałoby wymienić szczęki ?
U mnie pręt jest ewidentnie za długi bo nawet gdy dźwignia w bębnie jest w pozycji "0" to gwintu nie ma. Nawet porównywałem to z drugim Ogarem i faktycznie ten jeden pręt jest jakby od czegoś innego, bo jest dłuższy.
To nie ja, nie ja. Poprzedni właściciel.
Jezuuu!
Jak tak można niszczyć romety!
o ja pierdziule, ktoś się za dużo tuningowanych simsonów naoglądał.