Zaraz, ale do SHL nie ma Almotowskich tłoków tylko CX, które faktycznie puchną jak oszalałe. Almota miałem w pierwszej WSK i był spoko, teraz mam zestaw tłok cyl w 205 i tez jest ok
Kilka osob polecalo mi tego tajwana a poza tym to alien go wykorzystuje, anoduje i sprzedaje.
O proszę, jak kupowałem to sprzedawca mówił almot i zachwalał. Czyli wszystko jasne, puchnięcie można rozwiązać pasowaniem, ale mi dzwonił na sworzniu.
łańuceszek nówka sztuka do SHL M11 (Czemu pudełko od łańcuszka do WSK 125 to nie mam pojecia)
stary i nowy
i na koniec w bonusie prównanie łańcuszka od WSK 175 a SHL M11. Spotkałem sie z opinią że są takie same jednak to nie do końca prawda. Zgadza sie ilość ogniw 48, rozstaw ogniw, jednak łańcuch jest szerszy i rolki grubsze w WSK 175.
(04-04-2019 15:47:11)UŻYTKOWNIK USUNIĘTY napisał(a): [ -> ]Majerano odświeżam Twój temat aby zachęcić Cię do jego aktualizacji Jako posiadacz B1. A patrząc na twoją sygnaturę
(30-03-2019 21:34:29)Majerano napisał(a): [ -> ]Kiedyś to były czasy! Teraz to w ogóle nie ma czasów!
Na filmiku wał po regeneracji oraz cylinder.
Wał zregenerowany na oryginalnej korbie, nowa tuleja w główce korbowodu. Cylinder szlif na 5 setek tłok tajwan jeden z lepszych i droższych na rynku.
Teraz tylko porządnie wyczyścić wał, zaklepać blachy i można wkładać w silnik