VAG nie stosuje dirko i nie wmawiajcie mi bo wiem jak to się robi w ASO. Oni stosują to ze względu takiego ze nie ma uszczelki na misę olejowa. Wszędzie gdzie zastosowali uszczelkę to nie ma nic innego
Oby tak dalej już nic nie krytykuje
ważne by było ok i porządnie zrobione czekam na efekt końcowy
Sprzęgło 2 tarczowe w 019?
Tak, 3 tarczowe były tylko w pierwszych 019.
super robota to mi się podoba miło widzieć jak coś idzie do przodu
Złożyłem górę silnika, czyli cylinder, tłok głowicę itp. Lewa strona, czyli cały zapłon i automat również. Iskra jest, zapłon ustawiony czujnikiem zegarowym. Biegi wyregulowane na otwartym silniku i na sucho są prawidłowo. Prawdopodobnie jutro próba działania silnika w ramie motoroweru.
czekam z niecierpliwością na zakończenie składania i może mały filmik
Guma jest jak najbardziej oryginalna i powinna być w każdym silniku 017/019/023
Silnik złożony, włożony do ramy. Wszystko pięknie pracuje poza małym wyciekiem oleju z wałka z kołem zębatym pośredniczym skrzyni z rozrusznikiem. Ale to na szczęście da się załatwić dość prosto. Jeśli to jednak będzie simering od zębatki to wytoczę tuleję na nadwymiar i dam tam oring na wałek, żeby nic nie ciekło
tak patrzę i patrzę ... skąd ja znam to T-1
.
.
.
.
.
a już wiem ... wiedziałem, że jak dostanie serducho, to zmieni sie nie do poznania.
No już serducho w środku to najważniejsze
Mam nadzieję,że ten mały wyciek uda się Mikołajowi zrobić. Martwi mnie coś innego..jak byłem u Mikołaja z całą ramą, pojawiło się nam kilka innych dziwnych rzeczy tupu...ustawienie koła tył w osi (za nic nie mogliśmy ustawić,słychać przeskakiwanie zębatki...) jak również coś z przednim kołem nie tak jest..coś gdzieś krzywe jest i nie jest równo,przednie koło też krzywo patrzy ..oOO A nic nie zostało uszkodzone podczas transportu itp..załamał się człowiek...
I tak cały dzień zaczął się pod górkę...i zostało jak zostało...nie mamy pomyslu na to
Jak zębatka przeskakuje to z reguły układ napędowy do wymiany
Co do przedniego kola mogą być golenie ściśniete i jeden moze ciężej chodzic i dlatego jest krzywo. Co do przeskakiwania na zebatce znany problem zazwyczaj przy nowych zebatkach moduł zęba czy jak to nazwac ma byc 415 a w nowych pasuje lepiej 420 chyba tak lub coś namieszalem ale wiem ze takie sytuacje sa np przy zebatkach do motorynki nowych.