Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart LC RoberTa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Chodziło mu że filtr powietrza może być zły, lub źle wyliczona odleglość koniec filtra-komora korbowa
(19-11-2018 22:25:47)NoSeLatamTrochu napisał(a): [ -> ]odleglość koniec filtra-komora korbowa

Kto by na to patrzył Smile, chodzi mi o to, że na filmie widać jak by ten charcik chciał a nie mógł Smile .
(19-11-2018 23:08:39)rafi555 napisał(a): [ -> ]Kto by na to patrzył
Każdy, komu zależy na osiągach :F
A co do mulenia to tłumik przede wszystkim.
Ja tam w komarku na to nie patrzyłem, są ważniejsze rzeczy no ale może warto by jednak spróbować.

Możliwe że to kranik albo ze mną jest coś nie tak i mi się coś wydaje.
Tak zgadza się początkowo odległosc gaznika od komory korbowej miałem za dużą skruciłem ten odcinek w znaczącym stopniu.W sumie nie walcze tu o niewiadomo ile koni wiec liczenie tego zabardzo nie miało sensu starałem się wszystko dopasować tak aby nie odbiegało znacząco od budowy innych silników które bardzo fajnie pracuja typu am 6 lub typu minarelli.Założenie było jedno zrobić coś nietypowego czym będzie można się pochwalić i nie eksploduję po pierwszym odpaleniu i też nie skończy się na drugim komentarzu w temacie Smile
Cześć wyciagam wnoski z dzisiejszej jazdy tym tym niby ChartemSmile
To zaczeło zapier##### na 2 biegu wkręciłem go w 13tyś obr wrzuciłem 3 i już nie chciałem jechać szybciej bo nie miałem kasku i łeb mi chciała odmarznąć.
Z dwójki na 3 wchodzi w rezo moze nie mocna ale już zaczyna ciągnać.Taki wyrażny wzrost mocy zaczyna się od około 8.5 tyś obr.
Znawcy tematów tuningowych zapewnie rozpoznają co to za wydechSmile
Niebawem nagram filmik Smile

A zapomniałem dodać to szatan nie Chart Smile
Wygląda jak wydech Platka do Simsona (s60-85) Big Grin
Strzał w dziesiątkę dostajesz nagrodę pocieszenia Smile
Dawno nic się niedziało ale to tylo teortycznie bo ciagle coś dłubieSmile
Jechałem i dobrze że się w porę zorientowałem bo miałem już prawie 120oC.Po rozkreceniu pokrywy sprzegła okazało się ze nie mam chłodzenia bo ukreciło mi to sprzegiełko pompy wody.
Stwierdziłem że jest to jednak element mocno awaryjny wieć czas na zmiany i pyk mamy pompkę wody elektryczną nawet fajnie pasuje.Troszkę przerobie krócieć od chlodnicy i bedzie gitarka,poprostu go utnę i wspawam pod innym kątem.
Czekam na nowy w cudzysłowiu dekiel i skadam to cudeńkoSmile
Czyli jednak Confused
Z czego elektryczna, jakaś dedykowana czy uniwersalna?
Słabo trochę jednak widać ale obstawiam ze pompa z VAGA, mam bardzo podobna w swoim TDI cr
Cześć pompka pochodzi z Renault scienic zdecydowałem się na nią ze wzgledu na średnice króćców 18mm,pompka boscha.Zmniejsze jej obroty prostym układem elektronicznym bo stanowczo obieg wody jest zbyt bystry Smile dodatkowo spadnei też zapotrzebowanie na prąd.
Nie żeby mi się jakoś specjalnie nudziło dzisiaj ale wymyśliłem coś takiegoSmile
No ładne pokrywy również mam takie w swoim :F Ale pompa naprawde bardzo podobna do tej z VAGa, bo boscha i pewnie tu i tu była taka sama :F Rozwiń swoją idee regulatora, pamiętaj że jeżeli ograniczysz predkość obrotów pompy ale straty zamienisz w ciepło to pobór zostanie taki sam, lecz bedziesz miał zamiast odbiornika pompy to odbiornik dodatkowo w postaci grzałki :F
Niewiem czy można wrzucać linki tutaj no nic zaryzykuje może nie wyleceSmile https://allegro.pl/ar160-regulator-obrot...Mjk2YTk%3D

stqc myślałem nad czym takim i rzeczywiście możliwe że część energi zostanie wytracona na tranzystorze ale nie znam się na elektronice poprostu chciałem spróbować i się przekonać.Pobór produ sprawdzę amperomierzem na samej pompcę oraz po podłaczeniu tego regulatora.Co do szczegółow działania tego regulatora mam wątpliwości czy będą one pokrywały się z momi oczekiwaniami,czy predkość poompki przy temperaturze np 20oc bedzie odpowiedni mała zeby wytworzyć obieg cieczy i czy predkość pompki bedzie odpowiednio duża przy temperaturze 90oC by zapewnić obieg płynu bliski 100% wydajności pompki ?Jak nie ogarnę tematu pójdę z tym problemem do zaprzyjaznionego elektronika może on coś doradzi.

Czujnik temperatury przyczepie gdzieś w rejon głowicy
Jedziemy dalej w postaci filmiku z dawką adrenaliny co prawda nic niesłychać co tam mówie ale ważne że widać Smile https://youtu.be/84ev_nbE3NQ
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie