Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart LC RoberTa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tak jak i w tym wypadku, piaste i podstawkę.
Podstawkę nie ma problemu napawać i przetoczyć prosta sprawa,schody sie zaczynaja z kołem magnesowym bo ja mam wał od derbi i w innym miejscu mam stożek więc i położenie kola wzgledem wału będe mial inne niz przy orginalnym charcie.

Wiec cieżko przyjać jakieś konkretne wymiary bez przymiarki kola do cewek bo w sumi chodzi tu o to aby kolo nie ocierało o cewki ale tez nie bylo zbytnio odsuniete .

Zapewne jest to do zrobienia ale musiał bym mieć orginalny silnik bo dodatkowym utrudnieniem jest ustawienie połozenia kola magnesowego względem wału aby zaplon był w odpowiednim momencie.
W wolnej chwili zrobiłem adapter wydechu żeby można było sprawnie sciagać wydech bez koniecznosci odkrecenia śrub cylindra.
Dotarły przewody oraz konektorki można powolutku brać się za klarowanie układu zapłonowego już pierwsze luty wykonane Smile

Ach już nie mogę sie doczekać kiedy nadejdzie moment palenia na kopkę no i pierwszych jazd testowych Smile
Ależ to będzie rakieta Big Grin oczywiście po chwili uzytoowania dojdziesz do wniosku ze 3biegi to za mało, czekam z niecierpliwością jak rozwiążesz ten problem
Nie czytałem całego tematu, lecz dostrzegłem coś o hydraulicznym sprzęgle.
Mam zamontowany ten wysprzęglik w019 co podał stqc i sprzęgło chodzi mniej więcej tak jak w charcie linka, czyli ciężej, lecz chodzi idelanie płynnie.
Osobiście myślałem o centralnym wysprzęgliku montowanym w dekiel, coś ze starego zacisku hamulcowego skuterowego, lecz wydaje mi się że w 019 kolidował by dość solidnie z dźwignią hamulca nożnego.
Chcesz wspawać tłoczek w dekiel ? Big Grin brzmi ciekawie Big Grin
Zasadniczo rozmawialiśmy tylko o hydraulicznym sprzęglę ale jest to całkowicie wykonalne najlepsza był by mały wysprzeglik np z motocykla ktm właśnie montowany centralnie jak już nie bęe miał co robić to dlaczego nieSmile Ogólnie 3 biegi muszą wystarczyć narazie nie planuję tego typu przeróbek chciałbym tak go wystroić zeby w pełnym zakresie obrotów dało się go użytkować wiadomo że to raczej będzie chciało jechać na wyższych obrotach ale może jakiś kompromis się znajdzie raczej wszystko zależy tu od wydechu.

O takim wysprzgliku myślałem,a co do tłoczka o dużej srednicy np od zacisku to się nie sprawdzi bo będzie złe przełozenie na sprzegle pompa-wysprzeglik.
Też mi się wydaje że będzie za duża średnica tłoczka co skutkuje zbyt małym wysunięciem. Nie brałem pod uwagę żadnych wysprzęglików motocyklowych gdyż ich koszt przewyższył by wartość rometa.
Fabryczny wysprzęglik z EXC ma chyba koło 30mm średnicy, pompa sprzęgło 9-10mm. Przy wysprzęgliku z pomarańczy, trzeba uważać na te pod olej mineralny. Zdecydowanie lepszą opcją są te pod klasycznego DOT'a

P.S.: gabriel0 gdzie kupujesz Romety za 50zł? Chętnie wezmę kilka sztuk.
Witam przychodzi czas na to zęby zadbać o solidne chlodzenie dzisiaj porobiłem przymiarki i bedzie trzeba wkomponować chłodnice.
Napewno musi być blisko wydechu i wysoko zeby nie zachaczala o pracujace przenie zawieszenie .Zamówie węze silikonowe bo są gietkie i powinny sie dać fajnioe ukształtować wiekszym problemem są srednice w chlodnicy 16 mm na pompie 18 a na głowicy 19 Dodgy.

Proszę się nie smucić wydech seryjny jest tylko na chwile a po to żeby w miare zestroić zapłon.
Powiem że jestem zaskoczony jak szybko wkręca się w obroty nawet na tym wydechu a samo zapalanie kopkę wymaga znacznie wiekszej sily niż przed modyfikacjami.

Narazie jestem bardzo zadowolony zobaczymy co dalej Smile

C.D.N
Z głowicą nie problem, bo łatwo nowy króciec zrobić.

P.S.: Fajna ta chłodnica, od czego ją dorwałeś?
Chłodnica jest od honda s swing 125 i jak bedzie mu za gorąco to dokupie wentylator i będzie wszystko fajnie pasowałoSmile
.
Czemu nie wrzucisz to na yt?
Nie mam konta i niewiem jak to zrobić?Dodgy

https://youtu.be/A8KP_H1RL-w zaraz mnie skrytykują ze pojeb bo bez chłodzenia zapala Smile
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie