Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Chart LC RoberTa
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Możliwe, że sprężyny zmiękły po latach.

A regler można z chinola dać, kosztuje dyszaka.
Sprężyny do wymiany, mam taki sam przypadek w Simsonie...
Ja bym polecał hamulec zrobić z tarcza z przodu i tylu. Fajnym bajerem by były oba hamujące koła poprzez naciśnięcie prawej klamki
Moim zdaniem zły pomysł, przecież nie w każdych warunkach można hamować dwoma kołami. Np. na jakimś oblodzeniu czy coś, mi jest łatwiej manewrować tyłem i lekko się dohamowywać, w sytuacji gdyby oba hamulce działały by równocześnie jakoś bym sobie tego nie wyobrażał. Ni tu mocniej tyłem zahamować, bo wtedy przód objedzie i mamy glebę. A tak można lekko próbować wdusić wprzód i przerywanie naciskać tył, będzie najbezpieczniej. Wiadomo, na super nawierzchni coś takiego by ułatwiło sprawę wyhamowywania, ale mimo to i tak bym tego nie zastosował, po prostu sobie tego nie wyobrażam jakoś. To by było dobre na coś w stylu awaryjnego hamulca... taki bajer tak jak piszesz, ale do hamowania na co dzień na pewno nie. A może by tak dwie klamki?
Podejrzewam ze autor nie bedxie jeździć po oblodzonej nawierzchni. Pozatym takie zastosowanie sprawdza się w samochodach i wiec myske se tu by dało radę
Takie coś jest w motocyklach do stuntu bo tam jest potrzebne, Ja wiem czy to aż tak niezbędne rozwiązanie ? Generalnie ja to w ogóle bym tarcz nie zakładał :F .
To spròbuj to wyhamować. Problem z hamowaniem pojawia się już nawet w wsk czy moim lekko modzonym simku na org. Bebnach . A co do stuntu to tam się stosuje hb czyli tylny Hebel w klamce a nie oba hamujace koła.
Ja u siebie po zamontowaniu tarczy z zaciskiem brembo dwutloczkowym nie miałem nigdy problemu z hamowaniem z prędkości około 80km/h. Przy movniejszymhamowaniu stawiało na przednim kole, ale i pamietam jak kiedyś pękło przewód hamulcowy to samym tylnik było strasznie hamować
Mam inny problem po pojawił się nowy nieproszony gość co z nim zrobić może posłuży jako obiekt do nauki jazdy po polach.
Na pocieszenie zaczynam panować nad tymi kabelkami koniecznie trzeba założyć bezpiecznik pod obwód oświetlenia oraż pod obwód akumulatora(ładowania) ponieważ ta instalacja nie jest do konca bezpieczna a z tego co już ogarnełem bedzie ona w 90 % nie ruszana .Już wszystko swieci, trąbi,muga(narazie szybko bo przerywacz 6 v mam ),ładuję.

Myślałem ze uwalony mam regulator napiecia a on poprostu nie łąłduje jak nie ma nic do niego podłaczonego podpełem aku i napiecie odrazu w normie od 12.7v do orawie 14v.

Teraz zastanawiam się czy dać zarówkę ledową do przodu czy szukać jakiegoś zamiennika żarówki czy poprostu nie wywalić odblysnika i nie wstawić coś na H4
Witam cały czas coś tam się robi w charciku teraz na tapecie mam licznik i obrotomierz w poniedziałek postaram się go podłączyć i bedziemy monitorwać temperatutre silnika i VMAXSmile.
Panuję we wtorek lub środę nagrać króciutki filmik z jazdy po ulicy.

(19-10-2018 12:24:51)stqc napisał(a): [ -> ]Ja u siebie po zamontowaniu tarczy z zaciskiem brembo dwutloczkowym nie miałem nigdy problemu z hamowaniem z prędkości około 80km/h. Przy movniejszymhamowaniu stawiało na przednim kole, ale i pamietam jak kiedyś pękło przewód hamulcowy to samym tylnik było strasznie hamować
A masz gdzieś zdjecia tego zacisku jak to wyglądało ?
(19-10-2018 11:39:57)Odrestaurator napisał(a): [ -> ]To spròbuj to wyhamować. Problem z hamowaniem pojawia się już nawet w wsk czy moim lekko modzonym simku na org. Bebnach . A co do stuntu to tam się stosuje hb czyli tylny Hebel w klamce a nie oba hamujace koła.

No ale patrz jak to jest, taki Junak czy K750 normalnie wyhamowuje mając bębny. A to są ciężkie motocykle które rozwijają duże prędkości.
Niby Charta też wyhamujesz ale trzeba użyć sporej siły na kalmce a do tego ten pisk bębnów hamulcowych jest trochę wkurzający.Ale jak coś można usprawnić to dlaczego by tego nie zrobić.
Porównaj średnicę bębna charta i junaka czy k750. Większa powierzchnia tarcia = lepsze hamowanie. Wspomniałeś że to są ciężkie moto, a to też wpływa na hamowanie. Opony są lepiej dociskane do podłoża dzięki dużej masie własnej moto, dzięki czemu nie tracisz tak przyczepności. Wiele czynników wpływa na hamowanie, bębny w jednych konstrukcjach są dobrane odpowiednio w innych trochę mniej.
Robert podoba mi się to jak działasz, jestem mega zaskoczony tempem prac. loo żebym ja mógł sobie tak pozwolić... wpadnij do mnie zobaczyć charta a jakieś zdjęcie tarczy napewno się znajdzie
Sprzegło nie wyrabia na teście predkość 80 km/h obroty okolo 10tyś rozpedza się w mgnieniu oka na seryjnym wydechu.

Muszę szukać tarcz sprzegłowych i przekładek i koniecznie przerobić na 4 tarczowe.
Koniecznie trzeba zmienić zebatkę na wiekszą z przodu.

Cdn
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie