Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Dezamet 023] Lepsze tłoki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Czyli w zasadzie nic w seryjnym silniku, i możemy się spodziewać szybszego spadku kompresji. A do silnika po tuningu i tak znajdziemy znacznie lepszy tłok, z cieńszym pierścieniem i z lepszego materiału.

(09-09-2019 19:54:38)rafi555 napisał(a): [ -> ]Z tego wynika że popełniłem błąd. Ale no dobra może na przeróbce chodzić ale w serii raczej będzie zalewać. Kiedyś w sumie parę lat temu już pytałem o taką akcje z podcięciem tłoka (ktoś to opisywał na forum) i podciąłem 3mm i było to samo, nie chciało działać.

To dlaczego mi magicznym sposobem i na serii, i na tym secie działało dobrze?
Zresztą nie tylko mi, sporo ludzi zakłada te tłoki i zdecydowana większość je chwali.
Nie wiem w sumie. Na swoją przeróbkę już nie patrzę bo to złe odniesienie. Pomierzę wszystko i zobaczę jak to wygląda od środka, w sensie złoże na próbę wał w karter i cylinder i się pomierzy. Ale znalazłem jeszcze inny tłok o podobnym wymiarze założę i dam znać co i jak.
Czekamy Smile
https://allegro.pl/oferta/tlok-do-honda-...7843030887

Takie coś ktoś montował? Denko na zupełnie inny kształt do tego jest pierścień rodem z CRM ale jak by wierzyć wymiarom w opisie nie podejdzie, chyba że to błąd.


Czyli generalnie są 3 wymiary. Tłoki od MT, MBX MB NSR i CRM (tylko że ma okno w tłoku) mają wysokość 50,5mm jeżeli chodzi o 50cc, 80cc ma wymiar 56,5. Tłok od DIO ma wysokość 53,5 . Oryginał podają 59 i 57 czyli pewnie zależnie od silnika. Tyle udało mi się na razie ustalić. Kupię tłok od dio i zmierzę kąt otwarcia dla mb i pochodnych, dio i oryginału. W sumie ciekawe ile wyjdzie.
Od dio nie pasuje. Popatrz na wymiary. Ewentualnie podkładka pod cyla, ale zwiększasz sobie pojemność szkodliwą komory korbowej.
Są od dio niektóre pasujące. Zdarza się że trzeba podnieść cylinder 0.5 mm, lecz mają bardzo długo otwarte okno ssące, bo zazwyczaj ich wysokośc nie przekracza 50-51mm.

Od piaggio są najlepsze. Często pasują bez podnoszenia, ich wysokość to 54-55.

Większość oryginałopodobnych tłoków ma właśnie wysokość 55.
Poza tym że nie sprawdzałem spalania, mi chodzi idelanie na tym tłoku od piaggio.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie