09-09-2019, 22:04:44
Czyli w zasadzie nic w seryjnym silniku, i możemy się spodziewać szybszego spadku kompresji. A do silnika po tuningu i tak znajdziemy znacznie lepszy tłok, z cieńszym pierścieniem i z lepszego materiału.
To dlaczego mi magicznym sposobem i na serii, i na tym secie działało dobrze?
Zresztą nie tylko mi, sporo ludzi zakłada te tłoki i zdecydowana większość je chwali.
(09-09-2019 19:54:38)rafi555 napisał(a): [ -> ]Z tego wynika że popełniłem błąd. Ale no dobra może na przeróbce chodzić ale w serii raczej będzie zalewać. Kiedyś w sumie parę lat temu już pytałem o taką akcje z podcięciem tłoka (ktoś to opisywał na forum) i podciąłem 3mm i było to samo, nie chciało działać.
To dlaczego mi magicznym sposobem i na serii, i na tym secie działało dobrze?
Zresztą nie tylko mi, sporo ludzi zakłada te tłoki i zdecydowana większość je chwali.