Ta akurat. 3 i 4 bieg w obu skrzyniach jest taki sam.
Ta motorynka wyciśnie z 70km/h.
Skoro ogar 205 w oryginale z przebiegiem 4K wyciśnie 57
Ale jak skrócę przełożenia lub zwiększę moc. Teraz co prawda udało się osiągnąć z lekkiej górki ale to jeszcze nie to. W zamyśle vmax miał być powyżej 70 km/h a prędkość przelotowa ok. 60 - 65 km/h.
(20-06-2018 00:34:08)damian94 napisał(a): [ -> ]Ta akurat. 3 i 4 bieg w obu skrzyniach jest taki sam.
To prawda, ale mobilność i przyspieszenie jest całkowicie inne. Zdecydowanie lepiej się prowadzi 4b niż 3b.
damian94 Tak, dokładnie z tej aukcji.
Potwierdzam, jechałem 3b i 4b i między tymi Simsonami była przepaść, jeśli chodzi o przyspieszenie.
Może jeden był zajeżdżony?
Tłok brałeś 39mm?
No, pałuję odkąd założyłem zestaw i nawet nie łapie tłoka. Kompresja ok.
O i eliganto wątek, dzięki za opinię zamawiam.
Ogółem są ze trzy firmy produkujące/sprzedające te tłoki do Hondy. Piston Kit, DSpiston i Power Spec. Dzisiaj przyszedł ten ostatni. I co? Hmm. Znowu pierścień nie pasuje w rowek.
Przy którymś tłoku faktyzcnie pojawił się problem lekki z pierścieniem, dało się zauważyć, że górny jest nieco węższy od dolnego. Delikatnie wystarczyło pojeździć po arkuszu papieru ściernego, wodnego i było ok.
Poprawka, oba pierścienie nie pasują XD.
No właśnie polatałem trochę, ale papier jest zużyty więc wiele nie zdziałałem.