Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [Dezamet 023] Lepsze tłoki
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Oring ma wymiar 45x2, dziś dokupiłem w sklepie vitonowe, gdyż mam obawy czy ten otrzymany z głowicą nie był przypadkiem zwykły...
Dopiero teraz zobaczyłem :F. Sprawdziłem. Iskra F95/F100 pasuje. Jeżeli zwiększył stopień sprężania to i świeca inna musi być.

Notabene, sprawdzał ktoś to?

https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...aign-id=19

Jest dostępny w każdym Rometowym wymiarze.
Chodzi ci o AK20? Z pewnego źródła wiem, że teraz Almot będzie robił tylko takie tłoki.
Jop, AK20.

Kłak, Strefa wzywa :F
Od czego kupujecie te tłoki ? Ja kupiłem od mb50 i jest lipa, świeca mokra cały czas bo tłok jest znacznie krótszy.


Tu to dobrze widać.
Ja też kupiłem od MB50. Wyregulowałem odpowiednio gaźnik i nie było problemu. Jak świeca mokra to chyba wiadomo co trzeba z gaźnikiem zrobić Smile
Wiem ale coś jest ostro nie tak skoro nawet gm12f zalewa. Dellorto jak miałem na ori garze dysza 80 i było ok a tu 65 i jest to samo. Kiedyś nieumiejętnie robiłem tuningi i tak samo było jak skróciłem tłok.
Jak mierzyłem to ten z hondy ma 50,5mm a ori 56 więc 5,5 mm różnicy.
A nie ma to czasem też związku z długością dolotu i wydechem?
U mnie na oryginalnym i przypchanym kolanku za kija to nie chciało jechać, dopiero z większym wydechem dało się ustawić gaźnik. No i długość dolotu - z tego co widziałem, to strasznie długi u siebie zrobiłeś, cylinder 023 nie nadaje się zbytnio do s38.
Mam pseudo spawaka, dolotów miałem kilka bo kombinowałem. Skąd wiedziałeś że miałem długi? Teraz wpakowałem gaźnik bezpośrednio w cyl. Tak teraz patrzę i jest kilka rodzi MB ma wysokość 50,5 a MBX 56,5. Więc pewnie w tym problem.
Informacja spoza forum.
Ja mam tłok z MBX (39,50), od krańca płaszcza do rantu denka ma 48 mm i z tym tłokiem w tym samym cylindrze problemów nie było.
Gilera Runer i piaggio mają z kolei 54. Almot 40mm ma 59 więc wychodzi że każdy ma inaczej. Chyba, że rzeczywiście u mnie przy tej kombinacji się to nie nadaje. Ale w takim razie to też dziwne bo w serii 023 czy s38 też wychodzi różnica i o znaczna.

Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.

Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 Tongue . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
Wychodzić wychodzi, ale co z tego wynika? Niby dłużej dolot otwarty, wiadomo co się dzieje przy podcinaniu płaszcza tłoka od strony dolotu. Ale co dziwne do serii też te tłoki zakładałem i nie było problemu, ani ze spalaniem, ani z mocą, ani z zalewaniem.
Z tego wynika że popełniłem błąd. Ale no dobra może na przeróbce chodzić ale w serii raczej będzie zalewać. Kiedyś w sumie parę lat temu już pytałem o taką akcje z podcięciem tłoka (ktoś to opisywał na forum) i podciąłem 3mm i było to samo, nie chciało działać.
(09-09-2019 19:40:05)rafi555 napisał(a): [ -> ]Gilera Runer i piaggio mają z kolei 54. Almot 40mm ma 59 więc wychodzi że każdy ma inaczej. Chyba, że rzeczywiście u mnie przy tej kombinacji się to nie nadaje. Ale w takim razie to też dziwne bo w serii 023 czy s38 też wychodzi różnica i o znaczna.

Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.

Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 Tongue . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
Co zyskujemy, że jest tylko jeden pierścień?
(09-09-2019 19:55:12)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ]
(09-09-2019 19:40:05)rafi555 napisał(a): [ -> ]Gilera Runer i piaggio mają z kolei 54. Almot 40mm ma 59 więc wychodzi że każdy ma inaczej. Chyba, że rzeczywiście u mnie przy tej kombinacji się to nie nadaje. Ale w takim razie to też dziwne bo w serii 023 czy s38 też wychodzi różnica i o znaczna.

Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.

Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 Tongue . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
Co zyskujemy, że jest tylko jeden pierścień?

Mniejsze tarcie.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie