08-05-2019, 20:15:34
22-06-2019, 11:34:19
Dopiero teraz zobaczyłem . Sprawdziłem. Iskra F95/F100 pasuje. Jeżeli zwiększył stopień sprężania to i świeca inna musi być.
Notabene, sprawdzał ktoś to?
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...aign-id=19
Jest dostępny w każdym Rometowym wymiarze.
Notabene, sprawdzał ktoś to?
https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...aign-id=19
Jest dostępny w każdym Rometowym wymiarze.
22-06-2019, 11:41:49
Chodzi ci o AK20? Z pewnego źródła wiem, że teraz Almot będzie robił tylko takie tłoki.
22-06-2019, 12:03:12
Jop, AK20.
Kłak, Strefa wzywa
Kłak, Strefa wzywa
09-09-2019, 17:41:23
09-09-2019, 17:59:29
Ja też kupiłem od MB50. Wyregulowałem odpowiednio gaźnik i nie było problemu. Jak świeca mokra to chyba wiadomo co trzeba z gaźnikiem zrobić
09-09-2019, 19:09:15
Wiem ale coś jest ostro nie tak skoro nawet gm12f zalewa. Dellorto jak miałem na ori garze dysza 80 i było ok a tu 65 i jest to samo. Kiedyś nieumiejętnie robiłem tuningi i tak samo było jak skróciłem tłok.
Jak mierzyłem to ten z hondy ma 50,5mm a ori 56 więc 5,5 mm różnicy.
Jak mierzyłem to ten z hondy ma 50,5mm a ori 56 więc 5,5 mm różnicy.
09-09-2019, 19:16:43
A nie ma to czasem też związku z długością dolotu i wydechem?
U mnie na oryginalnym i przypchanym kolanku za kija to nie chciało jechać, dopiero z większym wydechem dało się ustawić gaźnik. No i długość dolotu - z tego co widziałem, to strasznie długi u siebie zrobiłeś, cylinder 023 nie nadaje się zbytnio do s38.
U mnie na oryginalnym i przypchanym kolanku za kija to nie chciało jechać, dopiero z większym wydechem dało się ustawić gaźnik. No i długość dolotu - z tego co widziałem, to strasznie długi u siebie zrobiłeś, cylinder 023 nie nadaje się zbytnio do s38.
09-09-2019, 19:25:32
Mam pseudo spawaka, dolotów miałem kilka bo kombinowałem. Skąd wiedziałeś że miałem długi? Teraz wpakowałem gaźnik bezpośrednio w cyl. Tak teraz patrzę i jest kilka rodzi MB ma wysokość 50,5 a MBX 56,5. Więc pewnie w tym problem.
09-09-2019, 19:28:53
Informacja spoza forum.
Ja mam tłok z MBX (39,50), od krańca płaszcza do rantu denka ma 48 mm i z tym tłokiem w tym samym cylindrze problemów nie było.
Ja mam tłok z MBX (39,50), od krańca płaszcza do rantu denka ma 48 mm i z tym tłokiem w tym samym cylindrze problemów nie było.
09-09-2019, 19:40:05
Gilera Runer i piaggio mają z kolei 54. Almot 40mm ma 59 więc wychodzi że każdy ma inaczej. Chyba, że rzeczywiście u mnie przy tej kombinacji się to nie nadaje. Ale w takim razie to też dziwne bo w serii 023 czy s38 też wychodzi różnica i o znaczna.
Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.
Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.
Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
09-09-2019, 19:44:38
Wychodzić wychodzi, ale co z tego wynika? Niby dłużej dolot otwarty, wiadomo co się dzieje przy podcinaniu płaszcza tłoka od strony dolotu. Ale co dziwne do serii też te tłoki zakładałem i nie było problemu, ani ze spalaniem, ani z mocą, ani z zalewaniem.
09-09-2019, 19:54:38
Z tego wynika że popełniłem błąd. Ale no dobra może na przeróbce chodzić ale w serii raczej będzie zalewać. Kiedyś w sumie parę lat temu już pytałem o taką akcje z podcięciem tłoka (ktoś to opisywał na forum) i podciąłem 3mm i było to samo, nie chciało działać.
09-09-2019, 19:55:12
(09-09-2019 19:40:05)rafi555 napisał(a): [ -> ]Gilera Runer i piaggio mają z kolei 54. Almot 40mm ma 59 więc wychodzi że każdy ma inaczej. Chyba, że rzeczywiście u mnie przy tej kombinacji się to nie nadaje. Ale w takim razie to też dziwne bo w serii 023 czy s38 też wychodzi różnica i o znaczna.Co zyskujemy, że jest tylko jeden pierścień?
Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.
Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
09-09-2019, 19:59:22
(09-09-2019 19:55:12)Norweski Zomowiec napisał(a): [ -> ](09-09-2019 19:40:05)rafi555 napisał(a): [ -> ]Gilera Runer i piaggio mają z kolei 54. Almot 40mm ma 59 więc wychodzi że każdy ma inaczej. Chyba, że rzeczywiście u mnie przy tej kombinacji się to nie nadaje. Ale w takim razie to też dziwne bo w serii 023 czy s38 też wychodzi różnica i o znaczna.Co zyskujemy, że jest tylko jeden pierścień?
Teraz jeszcze takie coś klepią https://www.jackmotors.pl/oldtimer/tlok-...82ok+komar tylko znalazłem jeden wymiar.
Więc wychodzi na to że po prostu gar od 023 nie pasuje do s38 . No ale i tak co z serią? Wychodzi znaczna różnica.
Mniejsze tarcie.