Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: KOMAR 2330 1970 - kolejny Robak
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Oczywiście, zapłon ustawiony i gaźnik wyregulowany Smile
(15-05-2017 18:36:18)Blues napisał(a): [ -> ]Cóż tu komentować, jedynie można powiedzieć że dałeś mało zdjęć Big Grin
Prosimy o więcej Smile

Tomaszu, mówisz i masz Big Grin chyba wiesz dlaczego? Tongue

joozek, a czym zabezpieczasz profile zamknięte w ramie? Chyba nigdzie o tym nie pisałeś.
Big Grin niczym Big Grin jak są miejsca, otwory np w tylnym wahaczu, to psiknę smaru miedzianego w spraju Big Grin
Mam pytanie. Czy metalowy korpus lampy w 2330 idzie na półkę amortyzatora czy ją zastępuję?? I czy potrzebuję te tulejki :
http://allegro.pl/komar-232-2320-sztywni...17012.html
Najpierw skręcasz półkę górną - oczywiście być musi. Potem zakładasz metalową skorupę lampy, ale nie dociągaj kol-pakowej nakrętki sztycy główki ramy. Pod cybanty kierownicy idą właśnie te stożkowe tulejki - przy okazji - cena masakra Confused
Skręcasz kierownicę z cybantami i tymi podkładkami, kontrolując ułożenie skorupy lampy. Powinna dolną częścią ładnie przylegać do widełek, żadnych szczelin - w tej skorupie nie ma tych 2 śrub M6 jak w skorupie PCV. Jak już wszystko bedzie pasowało dociągasz nakrętkę koł-pakową kluczem hakowym 35 mm.
Nie zapomnij o podkładce z wewnętrznym zabezpieczeniem - klinem, zębem Smile
Dziękuję za podpowiedz. Stery mam w 1 palcu (3 lata jako serwisant rowerowy robi swoje). Pozdrawiam
(17-05-2017 00:24:24)joozek napisał(a): [ -> ]Tomaszu, mówisz i masz Big Grin chyba wiesz dlaczego? Tongue

Aaa dziękuję za pamięć Smile Kurcze muszę powiedzieć że świetnie się komponują z resztą Cool
Gratki i czekam na dalszą fotorelację, bo bardzo lubię oglądać tego typu prace Big Grin
Józek to 2330 na zdjęciach nieskończone wygląda obłędnie. Bardzo mi się ten model podoba jeszcze z metalową lampą to już cud miód. Wydaje mi się, że będzie najładniejszyBig Grin
(17-05-2017 18:40:58)175mateusz napisał(a): [ -> ].... Wydaje mi się, że będzie najładniejszyBig Grin


O każdym Robaku tak mówisz Big Grin ale oczywiście dziękuję.
Mam nadzieję, ze w końcu jutro wpadniesz Smile

Nie chcę zapeszać, ale dziś pozostałe części wpadły do komory, więc może jutro je przywiozę :F
To co powstaje ciężko nazwać motorowerem. Moim zdaniem spokojnie osiąga rangę dzieła sztuki. Jestem pod ogromnym wrażeniem i bardzo szanuję takie podejście do tematu. Wink
W końcu brakujące elementy układanki, są do mojej dyspozycji. Dziś znalazłem czas na zbiornik paliwa.
Aby pokazać kolor w pełnej krasie, zdjęcia w słoneczku ...... przepiękna wiśnia Tongue



Poniżej już założony na Robaku.



Tutaj mały detal - widać, że od zbiornika 2330 - mocowanie do ramy



Kranik SW-9 odpowiednio nachylony względem blachy gaźnika



No i mocowanie dolne zbiornika, opaska z oryginalną prostokątną nakrętką.

Ten kranik był oryginalnie zamontowany??
Ja mam coś takiego wygląda mi na oryginał . Jedynie odstojnik wymieniłem na współczesny.
Niestety Tomku, nie jest oryginalny. Mocowanie dźwigni R-O-Z mocowane za pomocą 2 wkrętów M3 zastosowano dopiero pod koniec lat 70, ok 78, 79. Zresztą popatrz na oryginalny odstojnik i jego Logo.
Co do mojego kranika SW-9 nie mam tej wiedzy, czy taki był. Projekt mój oparłem na schemacie 2330 z 1969 roku; z takim kranikiem, 2 częściowym tłumikiem, tylnej lampie typu"żółwik" i przedniej lampie z owalną chromowaną ramką. Opisałem to w pierwszym poście i tego się trzymam.
Smile

Przy okazji, dolną obejmę metalową zbiornika, musisz skręcić od drugiej strony, bo potem nie założysz pompki.
Dziękuję za podpowiedz oraz uwagę co do obejmy. Mam jeszcze jednego 2330 tyle że z 1971 i tez ma taki kranik (mniej więcej, nie patrzyłem na mocowanie jakimi śrubami).
Podpytałem czy taki był montowany bo mój też jest z 1969r . Przez tyle lat poprzedni właściciel mógł zmienić.

P.s lampa od sztywniaka już poprawiona pod 2330
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Przekierowanie