16-05-2017, 12:10:18
17-05-2017, 00:24:24
(15-05-2017 18:36:18)Blues napisał(a): [ -> ]Cóż tu komentować, jedynie można powiedzieć że dałeś mało zdjęć
Prosimy o więcej
Tomaszu, mówisz i masz chyba wiesz dlaczego?
17-05-2017, 00:28:25
joozek, a czym zabezpieczasz profile zamknięte w ramie? Chyba nigdzie o tym nie pisałeś.
17-05-2017, 00:30:59
niczym jak są miejsca, otwory np w tylnym wahaczu, to psiknę smaru miedzianego w spraju
17-05-2017, 09:11:32
Mam pytanie. Czy metalowy korpus lampy w 2330 idzie na półkę amortyzatora czy ją zastępuję?? I czy potrzebuję te tulejki :
http://allegro.pl/komar-232-2320-sztywni...17012.html
http://allegro.pl/komar-232-2320-sztywni...17012.html
17-05-2017, 10:00:07
Najpierw skręcasz półkę górną - oczywiście być musi. Potem zakładasz metalową skorupę lampy, ale nie dociągaj kol-pakowej nakrętki sztycy główki ramy. Pod cybanty kierownicy idą właśnie te stożkowe tulejki - przy okazji - cena masakra
Skręcasz kierownicę z cybantami i tymi podkładkami, kontrolując ułożenie skorupy lampy. Powinna dolną częścią ładnie przylegać do widełek, żadnych szczelin - w tej skorupie nie ma tych 2 śrub M6 jak w skorupie PCV. Jak już wszystko bedzie pasowało dociągasz nakrętkę koł-pakową kluczem hakowym 35 mm.
Nie zapomnij o podkładce z wewnętrznym zabezpieczeniem - klinem, zębem
Skręcasz kierownicę z cybantami i tymi podkładkami, kontrolując ułożenie skorupy lampy. Powinna dolną częścią ładnie przylegać do widełek, żadnych szczelin - w tej skorupie nie ma tych 2 śrub M6 jak w skorupie PCV. Jak już wszystko bedzie pasowało dociągasz nakrętkę koł-pakową kluczem hakowym 35 mm.
Nie zapomnij o podkładce z wewnętrznym zabezpieczeniem - klinem, zębem
17-05-2017, 10:06:31
Dziękuję za podpowiedz. Stery mam w 1 palcu (3 lata jako serwisant rowerowy robi swoje). Pozdrawiam
17-05-2017, 17:41:57
(17-05-2017 00:24:24)joozek napisał(a): [ -> ]Tomaszu, mówisz i masz chyba wiesz dlaczego?
Aaa dziękuję za pamięć Kurcze muszę powiedzieć że świetnie się komponują z resztą
Gratki i czekam na dalszą fotorelację, bo bardzo lubię oglądać tego typu prace
17-05-2017, 18:40:58
Józek to 2330 na zdjęciach nieskończone wygląda obłędnie. Bardzo mi się ten model podoba jeszcze z metalową lampą to już cud miód. Wydaje mi się, że będzie najładniejszy
17-05-2017, 23:24:31
(17-05-2017 18:40:58)175mateusz napisał(a): [ -> ].... Wydaje mi się, że będzie najładniejszy
O każdym Robaku tak mówisz ale oczywiście dziękuję.
Mam nadzieję, ze w końcu jutro wpadniesz
Nie chcę zapeszać, ale dziś pozostałe części wpadły do komory, więc może jutro je przywiozę
17-05-2017, 23:33:43
To co powstaje ciężko nazwać motorowerem. Moim zdaniem spokojnie osiąga rangę dzieła sztuki. Jestem pod ogromnym wrażeniem i bardzo szanuję takie podejście do tematu.
19-05-2017, 00:49:27
W końcu brakujące elementy układanki, są do mojej dyspozycji. Dziś znalazłem czas na zbiornik paliwa.
Aby pokazać kolor w pełnej krasie, zdjęcia w słoneczku ...... przepiękna wiśnia
Poniżej już założony na Robaku.
Tutaj mały detal - widać, że od zbiornika 2330 - mocowanie do ramy
Kranik SW-9 odpowiednio nachylony względem blachy gaźnika
No i mocowanie dolne zbiornika, opaska z oryginalną prostokątną nakrętką.
Aby pokazać kolor w pełnej krasie, zdjęcia w słoneczku ...... przepiękna wiśnia
Poniżej już założony na Robaku.
Tutaj mały detal - widać, że od zbiornika 2330 - mocowanie do ramy
Kranik SW-9 odpowiednio nachylony względem blachy gaźnika
No i mocowanie dolne zbiornika, opaska z oryginalną prostokątną nakrętką.
19-05-2017, 09:28:54
19-05-2017, 10:10:41
Niestety Tomku, nie jest oryginalny. Mocowanie dźwigni R-O-Z mocowane za pomocą 2 wkrętów M3 zastosowano dopiero pod koniec lat 70, ok 78, 79. Zresztą popatrz na oryginalny odstojnik i jego Logo.
Co do mojego kranika SW-9 nie mam tej wiedzy, czy taki był. Projekt mój oparłem na schemacie 2330 z 1969 roku; z takim kranikiem, 2 częściowym tłumikiem, tylnej lampie typu"żółwik" i przedniej lampie z owalną chromowaną ramką. Opisałem to w pierwszym poście i tego się trzymam.
Przy okazji, dolną obejmę metalową zbiornika, musisz skręcić od drugiej strony, bo potem nie założysz pompki.
Co do mojego kranika SW-9 nie mam tej wiedzy, czy taki był. Projekt mój oparłem na schemacie 2330 z 1969 roku; z takim kranikiem, 2 częściowym tłumikiem, tylnej lampie typu"żółwik" i przedniej lampie z owalną chromowaną ramką. Opisałem to w pierwszym poście i tego się trzymam.
Przy okazji, dolną obejmę metalową zbiornika, musisz skręcić od drugiej strony, bo potem nie założysz pompki.
19-05-2017, 10:51:58
Dziękuję za podpowiedz oraz uwagę co do obejmy. Mam jeszcze jednego 2330 tyle że z 1971 i tez ma taki kranik (mniej więcej, nie patrzyłem na mocowanie jakimi śrubami).
Podpytałem czy taki był montowany bo mój też jest z 1969r . Przez tyle lat poprzedni właściciel mógł zmienić.
P.s lampa od sztywniaka już poprawiona pod 2330
Podpytałem czy taki był montowany bo mój też jest z 1969r . Przez tyle lat poprzedni właściciel mógł zmienić.
P.s lampa od sztywniaka już poprawiona pod 2330