18-03-2017, 12:34:19
21-03-2017, 13:29:20
Małymi kroczkami, ale do przodu.
Doszedł wałek z nierdzewki fi 18 i poliamidowy fi 30.
Jak to mówią, małe piwo przed śniadaniem i zestaw naprawczy tylnego wahacza gotowy Reszta elementów też z A2.
Poprawiłem nieco fabrykę i podzieliłem tuleje poliamidowe na, dwustronne z kołnierzem. Tuleja w ramie nie będzie zdzierać farby na wahaczu.
Doszedł wałek z nierdzewki fi 18 i poliamidowy fi 30.
Jak to mówią, małe piwo przed śniadaniem i zestaw naprawczy tylnego wahacza gotowy Reszta elementów też z A2.
Poprawiłem nieco fabrykę i podzieliłem tuleje poliamidowe na, dwustronne z kołnierzem. Tuleja w ramie nie będzie zdzierać farby na wahaczu.
21-03-2017, 18:21:15
21-03-2017, 18:52:22
Józku nie przestajesz mnie zaskakiwać, myślałem że już wszystko poprawiłeś czego nie dopracowała fabryka a tu takie coś. Super, byle tak dalej. Ps. Jutro jestem u Ciebie. Pozdrawiam
21-03-2017, 19:19:58
Jak zwykle wszystko idealne
Powodzenia w dalszych pracach
Powodzenia w dalszych pracach
22-03-2017, 00:41:52
(21-03-2017 19:09:38)Użytkownik usunięty napisał(a): [ -> ]Ta guma w środku rury ramy była oryginalnie montowana, czy to twoje ulepszenie joozku?
Jeszcze raz odsyłam do schematu Komara 2330 - strona 1 tego wątku.
Pozycja - 10.
Tak, takie były we wszystkich Komarach, tak jak i ta ocynkowana wkładka w rurze pod siedzeniem.
Ktoś już kiedyś mnie o to pytał. Zastanawiałem do czego służyły - sadze, że to pewnego rodzaju tłumik rezonansu ramy ew zaślepka przed brudem
No to jeszcze zdjęcia montażu nóżki centralnej.
22-03-2017, 08:33:59
widze, że datę produkcji nabiłeś 1970 rok.
Myślę, że przy takim numerze ramy powinien być rok 1971.
Numer silnika, według mnie też jest dużo za wysoki jak na 1970 rok.
Myślę, że przy takim numerze ramy powinien być rok 1971.
Numer silnika, według mnie też jest dużo za wysoki jak na 1970 rok.
22-03-2017, 09:39:10
Co do tej gumy? Co wygląda jak jakaś miseczka z koła, to po zamontowaniu jej nie jest problem zamontować siedzenie czasem?
Gdzie można coś takiego kupić?
Gdzie można coś takiego kupić?
22-03-2017, 11:08:02
(22-03-2017 08:33:59)rommel napisał(a): [ -> ]widze, że datę produkcji nabiłeś 1970 rok.
Myślę, że przy takim numerze ramy powinien być rok 1971.
Numer silnika, według mnie też jest dużo za wysoki jak na 1970 rok.
Popatrz na oryginalną tabliczkę Robaka - 2 strona tego wątku.
Nr silnika zachowałem oryginalny i nr ramy jest mu bardzo bliski
Rocznik 1971 to już ROMET, a nie ZZR
(22-03-2017 09:39:10)Rafku napisał(a): [ -> ]Co do tej gumy? Co wygląda jak jakaś miseczka z koła, to po zamontowaniu jej nie jest problem zamontować siedzenie czasem?
Gdzie można coś takiego kupić?
Ta guma jest tak wyprofilowana, że wciska się między ramę, układając się na metalowej, wewnętrznej tulei stopki centralnej.
To jest oryginalny element - nie widziałem by ktoś je sprzedawał współczesne. Ja będąc na złomach, zawsze w pierwszej kolejności patrze co się da wyrwać ze złomu i jak trafię skundloną ramę. Wyciągam te gumy i inne drobiazgi, np odcinam ograniczniki skrętu, mocowania blach gaźnika, czy mocowanie tablicy rej. Od tak, by się nie zmarnowało
Co do tej ocynkowanej "miseczki" nie przeszkadza ona w montażu siedzenia. Komary z serii 23XX nie posiadają sztycy pod-siodłowej
Ich dostępność - wyłącznie wśród używek.
22-03-2017, 13:05:44
mam 2330 z 1972 z dużą tabliczką ZZR
na tej oryginalnej tabliczce z 1970 roku widze numer 829977 na twojej 913501
uważam, że rocznik to jednak 1971.
na tej oryginalnej tabliczce z 1970 roku widze numer 829977 na twojej 913501
uważam, że rocznik to jednak 1971.
23-03-2017, 00:35:35
08-04-2017, 18:20:11
08-04-2017, 18:22:52
08-04-2017, 18:26:30
nie mów że to ta sama co pod przednie wahacze...
08-04-2017, 18:34:12
Tak. Ta sama to także ta od chromowanego pedału hamulca tylnego i siedzenia w Rometach dwuosobowych