08-12-2015, 00:47:54
Witam
Nie wszyscy pewnie pamiętają, ale w marcu tego roku, zakupiłem od Grzegorza, Polo z 1976 roku - chyba DZIĘKI
Taki trochę dziwoląg, ale mi się podoba, no i takiego jeszcze nie miałem. Trochę trwało jego sprowadzenie do Wrocławia, ale potem już tylko w auto i ostatnia podróż do mojego złomowiska http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...079&page=7
Romet "Polo" – model z nowej rodziny motorowerów 700 produkowanych przez Zakłady Romet w Bydgoszczy. Produkowany był od roku 1976. Rama na bazie M-750, wysoka kierownica, zbiornik od Sporta, wydłużone siedzenie z metalowym oparciem/pałąkiem, no i ten bagażnik - pozostałość po zbiorniku z M-750 z dospawanymi płaskownikami i przykręconym prętem, ala Ogar 205/200. Brakowało jedynie silnika 017, o mocy 1,7 KM, który nabyłem już od Łukasza
Od razu go rozebrałem i zinwentaryzowałem. Czekał w kartonie na swój czas, by w końcu się doczekać. Na dzień dzisiejszy zbiornik ocynkowany w środku i na zewnątrz, a reszta wypiaskowana. Niestety rama potrzebuje więcej czasu, szlifierki kątowej i migomatu, ale to wkrótce.
Dziś kilka zdjęć z zakupu, rozbiórki i po piaskowaniu.
Zapraszam do galerii i komentarzy
Nie wszyscy pewnie pamiętają, ale w marcu tego roku, zakupiłem od Grzegorza, Polo z 1976 roku - chyba DZIĘKI
Taki trochę dziwoląg, ale mi się podoba, no i takiego jeszcze nie miałem. Trochę trwało jego sprowadzenie do Wrocławia, ale potem już tylko w auto i ostatnia podróż do mojego złomowiska http://www.chlopcyrometowcy.pl/showthrea...079&page=7
Romet "Polo" – model z nowej rodziny motorowerów 700 produkowanych przez Zakłady Romet w Bydgoszczy. Produkowany był od roku 1976. Rama na bazie M-750, wysoka kierownica, zbiornik od Sporta, wydłużone siedzenie z metalowym oparciem/pałąkiem, no i ten bagażnik - pozostałość po zbiorniku z M-750 z dospawanymi płaskownikami i przykręconym prętem, ala Ogar 205/200. Brakowało jedynie silnika 017, o mocy 1,7 KM, który nabyłem już od Łukasza
Od razu go rozebrałem i zinwentaryzowałem. Czekał w kartonie na swój czas, by w końcu się doczekać. Na dzień dzisiejszy zbiornik ocynkowany w środku i na zewnątrz, a reszta wypiaskowana. Niestety rama potrzebuje więcej czasu, szlifierki kątowej i migomatu, ale to wkrótce.
Dziś kilka zdjęć z zakupu, rozbiórki i po piaskowaniu.
Zapraszam do galerii i komentarzy