Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Polo M-760 - Kolejny Robak
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
No tak, masz rację. Musiałaby wpaść jakaś lepsza korba i samo łożysko pewnie też Smile
Dziś ciąg dalszy składania, by na koniec silnik wylądował w ramie.
No ale po kolei

Prawa strona




Teraz prawa






W końcu cały w jednym kawałku




No i w ramie.




Jutro popracuję nad gaźnikiem i instalacją.
Tak sobie patrzę ... przydałby się przewód w/n w białej izolacji Tongue
Jak coś, ktoś w tej sprawie, pisać .....
Może fajka metalowa w chromie, a przewód, jeśli nie ma białych, opakować w białą koszulkę termokurczliwą? Widziałem kolorowe to i biała może się znajdzie.
To nie jest zwykła pasja.... to jest sztuka Big Grin
A teraz poprosimy filmik z odpalania Smile
Muszę Józka namówić na odpalenie ciekawe czy się zgodziSmile
Z odpalania tego dzieła filmik już musisz wrzucić Smile
(29-04-2016 10:57:18)175mateusz napisał(a): [ -> ]Muszę Józka namówić na odpalenie ciekawe czy się zgodziSmile

No nie wiem .... zastanowię się Angel



a jeszcze jedno - gaźnik wyczyszczony, złożony i założony Tongue
Józku jeżeli ten stojak ma być uniwersalny to chyba lepiej wziac inny material bo mozesz miec duzy problem z wsadzeniem tam okraglego silnika, przynajmniej jak chcialem moj w ramie od kadeta sprawdzic to gaznika nie moglem wcisnac.
Cenna uwaga - faktycznie nie sprawdziłem tego.
Dziękuję
Dziś w końcu trochę pojeździłem, pogoda przepiękna, no i wolna sobota Smile Blues w Radzyniu jak co roku, rozpoczyna sezon w Sławie.
Było też dziobanie przy Polo Tongue
Najpierw wczorajsze zdjęcia z gaźnika. Niestety, metody czyszczenia go w occie nie polecam Confused Faktycznie, wypłynęła breja, tylko że gaźnik się dodatkowo utlenia - jest ze znalu, a nie z aluminium. Potem i tak trzeba go czyścić mechanicznie. Tak to wygląda po moim czyszczeniu + nowy zestaw naprawczy.








Na koniec zamontowany przy silniku. Widać wyraźnie, że pokrywę pływaka zbyt długo trzymałem w occie Blush trochę ją wtopiło.


Dziś pozostałe części; zasilanie gaźnika, wydech, łańcuch, podnóżki, tylny hamulec i instalacja.







Nie wszystko co nowe to jest dobre. Zwłaszcza dysze do gaźnika.

Na dyszach do GM12F może tego nie widać, ale na Jikovach do 223 aż nadto niestety.
Dlaczego nie szkiełkujesz także gaźników?
(01-05-2016 10:52:12)jurek_j napisał(a): [ -> ]Nie wszystko co nowe to jest dobre. Zwłaszcza dysze do gaźnika.

Na dyszach do GM12F może tego nie widać, ale na Jikovach do 223 aż nadto niestety.


Wiem o tym, starych dysz nie wyrzuciłem, no ta bene nie znam ich stanu.
Wszystko wyjdzie w praniu - tzn podczas uruchomienia, regulacji.
Teraz założyłem kompletny, nowy zestaw naprawczy - skoro były Smile

(01-05-2016 11:26:12)Szatek napisał(a): [ -> ]Dlaczego nie szkiełkujesz także gaźników?


Bo po szkiełkowaniu efekt nietrwały - po 2, 3 tygodniach będzie wyglądał jak przed zabiegiem. Znal czernieje.
W końcu ... w końcu prace przodu Robaka ruszyły do przodu Blush
Niestety, oryginalnej górnej półki, moje Polo mieć nie będzie Angry Zaginęła Angry no i musiałem poszukać innej - ponoć też od Polo, ale głowy nie dam - choć jest taka sama i pasuje Smile
Oczywiście nowy chrom, więc się trochę przeciągnęło, ale ... myślę, że warto było.
Zresztą osądźcie sami, zapraszam do fotek i komentarzy.









Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie