Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Polo M-760 - Kolejny Robak
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Wow! Romet Polo ładniejszy niż z fabryki Smile Osobiście czekam na finał Big Grin
Prace przy silniku trwają dalej.
Pora na cylinder, tłok i resztę.
Cylinder i głowica oryginał od tego silnika. Tłok, pierścienie i sworzeń Almot. Pierwszy szlif - Loogan - dziękuję
Postanowiłem jednak tłok lekko poprawić. Dolna krawędź tłoka od strony dolotowej z frezowana o 1 mm - dokładnie 0,95 Okna tłoka doszlifowane do okien tulei cylindra. Uszczelka karter-cylinder 1 mm, uszczelka pod głowicę 0,75 mm.
Wszystko zaczerpnąłem z tego artykułu Pana Tomasza Sałek
http://images21.fotosik.pl/325/8f643c6135fe9d24gen.jpg
Ale po kolei
Tak wyglądał tłok i cylinder po szlifie



Tą krawędź potraktowałem frezarką


Tak to wygląda po tym zabiegu



Pierścienie i zamki



Spasowane okna


Sworzeń, zabezpieczenia, uszczelka






Uszczelka głowicy i głowica




Na koniec zapowiedź kolejnego przyrządu - narzędzia Tongue


Zapraszam do komentarzy
Nie lepiej byłoby zastosować oryginalny tłok i pierścienie?
W zasadzie jakie to ma znaczenie w sprzęcie który będzie praktycznie w 99% czasu stał? Big Grin

Poza tym nie taki Almot zły jak go malują, osobiście o tym wiem.
Quake96 również mam Almota w Ogarze 200 i moim zdaniem sprawuje się dobrze największy ból to to że 3 pierścieniowy tłok mam :/, ale ogólnie cylindry itp od Almotu są moim zdaniem dobre w swojej cenie Smile.
Tylko w czym Ci ten 3 pierścieniowy tłok przeszkadza? Działa? Działa. To nie ma w czym szukać problemu. Poza tym oryginalnie też stosowano tłoki 3p. Nie zawsze, ale stosowano.
Tylko ja jestem zdania że 2P ma większą moc a mi na tym trochę zależało teraz to mi obojętne bo Ogar idzie na sprzedaż :/.
Joozku czyli teraz z założenia Twój silnik powinien osiągać 4KM?
Smile nie, Pawełku nie doczytałeś.
Zabieg który zastosowałem ma dać ok 1,8 KM, nie robiłem nic z gaźnikiem, oknem wydechowym, ani z wydechem, a jak wiesz zmieniając go w 2T można zyskać najwięcej. Zresztą mój wał by tego nie wytrzymał.
Co do tłoka Almot-u - nasz kolega forumowy LOOGAN mi go polecił, bo nie mogłem kupić ZMD R1 w normalnej cenie Confused
Jak znam siebie, przyjdzie na niego czas i będzie oryginał.
Mam na sprzedaż nowy i oryginalny tłok R1 z pierścieniami jeśli chcesz, cena 30 zł.
Nie szkoda było tej zielonej ramy od Pegaza/Polo do cięcia?
(28-04-2016 15:25:34)Szatek napisał(a): [ -> ]Mam na sprzedaż nowy i oryginalny tłok R1 z pierścieniami jeśli chcesz, cena 30 zł.

Proszę o zdjęcia na joosko@interia.pl
Smile
Rama jest od Kadeta i skoro joozek zdecydował się ją pociąć to znaczy, że wszystko co miała dobre zostało już z niej zabrane do renowacji poprzedniego Kadeta i został praktycznie sam "złom" Big Grin Poza tym zawsze to świetna baza na stojak do silników ZMD.
(28-04-2016 17:09:14)przemocha napisał(a): [ -> ]Nie szkoda było tej zielonej ramy od Pegaza/Polo do cięcia?

Przemku, Piotrze - rama od modelu M750 Confused
To co kiedyś uratowałem przed piecem, nie przypominało już ramy. Mimo to zabrałem do domu :F leżało jakiś czas - jeść nie wołało :F
Jak się okazało i ten jej fragment wykorzystam
(28-04-2016 20:42:08)joozek napisał(a): [ -> ]Proszę o zdjęcia na joosko@interia.pl Smile

Będą w niedzielę.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Przekierowanie