(06-12-2016 10:45:00)gregor19781978 napisał(a): [ -> ]Józek mam pytanie z innej beczki
Czym czyscisz silniki?
Najpierw myję w benzynie PB 95
Potem szkiełkuję - nie piaskuję
Przecieram watą metalową
Myję w benzynie ekstrakcyjnej
Tak myślałem
Dzięki za informacje
Dlaczego po szkiełkowaniu przecierasz elementy watą stalową? Przecież to psuje efekt
nie prawda
wygląda jak oryginał.
Spróbuj sam
Widziałem na żywo jak to wygląda - po prostu porysowana powierzchnia, jak po papierze ściernym
Mogę potwierdzić, że tak zrobione przez Józka kartery wyglądają b. ładnie nie widać żadnych porysowanych powierzchni.
Wata stalowa daje według mnie bardzo ładny efekt tylko trzeba dobrać gradację odpowiednią.
No i decyzja zapadła - Komar 2350-2 jako pierwszy poszedł na stół warsztatowy.
2 dni pracy, w tak zawianym miedzy czasie i już przypomina Robaka.
Trafia mnie wstawianie zdjęć na hosting forumowy, więc więcej zdjęć jutro, dziś zapowiedź efektów.
Jeszcze jedna decyzja do podjęcia, jakie naklejki dac na zbiornik, te z pierwszego zdjęcia - KOMAR 3 (litery groszkowe), czy z drugiego zdjęcia - KOMAR (litery czerwone.
POMOŻECIE ????
Jak dla mnie lepiej wyglądają te z czerwonym.
Komarek malinka.
A jak dla mnie czerwone litery zlewają się z lakierem - więc groszkowe
Józek-czku jak Ty tak szybko tą poprzeczkę będziesz podnosił, to ja nigdy Pegi nie skończę
kolejna "nówka sztuka" niebawem wyjdzie spod Twojej ręki
a moim skromnym, aczkolwiek jednoznacznie nakierowywującym zdaniem, szalona, groszkowa zieleń lepiej leży
aaale duży chłopak już jesteś więc rób co chcesz, Twój cyrk, twoje małpy
Tylna obręcz jest od 50-T-1?
Takie były w oryginale - Ten model z założenia był 2-u osobowy, więc wzmocniono obręcze kół, tak jak w 50-T-1.
Profil wewnętrzny prostokątny i szerokość obręczy 53 mm, szprychy 3 mm.
Kolor groszkowy naklejek lepszy
Widzę, że prace cały czas do przodu się posuwają