Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: KOMAR 2350-2 kolejny Robak
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Oryginalne z nowym chromem.
2350-2 z racji pojazdu prawie 2-u osobowego Smile dostały obręcze takie jak T-1 z prostokątnym, wewnętrznym profilem.
No fajny komar ._.
Piękny komar gratuluję
Mam nadzieję że moj komar chociaz trochę dorówna do twojego
Jeszcze raz gratulacje
No tak Józku Ci powiem ze teraz dopiero widze jak to się świeci kurcze nawet mi tak nie odwalili czarnego musze ich troche pogonić. Big Grin A ja wpadne jakos w maju zeby zobaczyć tą kolekcje bo daleko nie mam. I te kremowe dodatki dodaają mu czegoś wyjątkowego szkoda ze korek baku nie jest jasniejszy.
(23-02-2017 23:14:16)gregorian2008 napisał(a): [ -> ]No tak Józku Ci powiem ze teraz dopiero widze jak to się świeci kurcze nawet mi tak nie odwalili czarnego musze ich troche pogonić. Big Grin A ja wpadne jakos w maju zeby zobaczyć tą kolekcje bo daleko nie mam. I te kremowe dodatki dodaają mu czegoś wyjątkowego szkoda ze korek baku nie jest jasniejszy.

Dlatego pytałem się Ciebie, czy przypadkiem klarem tego nie potraktowali Angel
Wkrótce ruszam z 2330 i te pozostałe części, w tym metalowa skorupa lampy i bagażnik idą do niego. Jeśli przednie zawieszenie też tak zrobią, to będzie najbardziej świecące się 2330 w Polsce Tongue
Co do drugiego koloru i dodatków, też już mam na nie pomysł Tongue

...."I te kremowe dodatki dodają mu czegoś wyjątkowego".... najważniejszy jest projekt Tongue a pospiech wskazany jest przy łapaniu pcheł Big Grin

Co do korka baku ... robiłem co mogłem Confused w myjce ultradźwiękowej trochę wyblakł, ale lepiej już nie będzie .... za to jest oryginalny :F
śledzę temat i widzę łądne tabliczki znamionowe to są te od stolmot??

http://www.stolmot.com/product/TABLICZKA...AR/?id=911

bo wyglądają zacnie Smile
Niestety nie, te ze Stolmot-u nie mają dobrego rocznika np 197X, oni maja 19XX.
Ja kupuję u gościa na Oldtimerze we Wrocławiu, jest chyba z Łodzi. Do tego nity 2 mm, ma po 1 zł, a nie jak na allegro po 7 zł Smile
To nie przypadkiem robota Manufaktury Blach Tłoczonych?
a linki gdzie zamawiasz? bo na allegro są do sztywniaka np takie :
http://allegro.pl/linka-sprzegla-gaz-ham...52586.html

jakaś Twoja opinia ?bo widzę ze wszystko masz obcykane co i gdzie kupować Smile
Nie wiem czy mnie pytasz, ale i tak się wypowiem, choć już to robiłem w odpowiednim temacie. Bierz te linki śmiało. Linmot zaufana firma. Robią grube i solidne linki.
A to nie właśnie linki gazu od LinMot'u mają za krótki pancerz/za długą linkę?
Ja tam nie narzekam. Czy to do gazu czy to do sprzęgła pasują u mnie idealnie. Do przedniego hebla w moim sklepie nie idzie dostać to dopasowuję linki sprzęgłowe :F Tylko wtedy trzeba zrobić mały patent z napięciem linki, ale i tak dobrze, że sprzęgłowa pasuje do hamulca krejzi
Od czasów mojego Ogara 200 i Kadeta, linki kupuje w firmie LINMOT z Częstochowy i kupuję u nich bezpośrednio. Wszystko jak trzeba, a jeśli potrzeba coś dorobić, przerobić, nie ma problemu. Tylko Oni chcieli mi dopasować linki do 2350-2 i do Sporta.
Jakiś czas temu dałem się skusić na cenę, tych linek z Warszawy, za 49 zł. Kupiliśmy z Mateuszem do Sztywniaków. Ja jeszcze swoich nie zakładałem, ale Mateusz klął na nie Huh

Jeszcze raz to powtórzę na forum .... żadnej CHIŃSZCZYZNY - tanie to jest mięso z Lidla Big Grin - to akurat są słowa naszego kolegi z forum Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin ... dawno tu nie zaglądał Big Grin Big Grin Big Grin
Ja dzisiaj zauważyłem tylko jedną małą wadę. Linka sprzęgłowa do Ogara 200 jest dosłownie o kilka mm za długa, tudzież ma za krótki pancerz. Przez to nawet przy skrajnym wykręceniu jej regulacji w kapie, sprzęgło nadal nie wciska się do końca. W przypadku wyeksploatowanych silników nie zrobi to różnicy, bo cieńsze tarcze nie potrzebują już takiego wielkiego wycisku, ale u mnie mam nówki sztuki tarcze, więc każdy milimetr jest cenny. Jest jednak na to sposób i to banalnie prosty. Wystarczy w klamce odwrócić ten bolczyk blokujący linkę, wtedy linka zyskuje kilka mm napęcia i przy końcu regulacji ma już odpowiednie napięcie Smile

Tym samym dalej podtrzymuję opinię, że te linki są najlepsze. Przede wszystkim są grubsze od tych tanich chińskich zamienników.
eeee no panie Piotrze i na Twój problem jest metoda. Wodzik sprzęgła tez można regulować, ale związane jest to ze zdjęciem prawej pokrywy silnika. Należy wyciągnąć zawleczkę wodzika, podciągnąć go ok 1 cm w dół i przestawienie go w stronę silnika lub przeciwną, o 1 ząbek na wieloklinie, potem znów założyć zawleczkę.
Przecież to takie proste Tongue
................................................................................​................................................................................​....................................................................... hi hi ... tylko godzinka roboty Angel
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Przekierowanie